گتوسو پس از استعفا: هیچ تیمی برایم میلان نمی شود اما وقت ترک تیم رسیده بود

به گزارش یومی بلاگ، سرمربی تیم فوتبال میلان به دوران کوتاه مربیگری اش در این تیم پایان داد و درباره تصمیمش هم توضیحاتی ارائه کرد.

گتوسو پس از استعفا: هیچ تیمی برایم میلان نمی شود اما وقت ترک تیم رسیده بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت گل، همانطور که رسانه های ایتالیایی پیش از این اعلام کرده بودند، دوران مربیگری 18 ماهه جنارو گتوسو، امروز (سه شنبه) با استعفای او از سمتش به خاتمه رسید.

گتوسو اواسط فصل گذشته جانشین وینچنزو مونتلایی شد که از سمت خود برکنار شده بود و در یک سال و نیم کارش در این تیم، نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد. هافبک 41 ساله سابق میلان در حالی استعفا کرد که تا سال 2021 با این تیم قرارداد داشت.

گتوسو که 13 سال به عنوان بازیکن در میلان حضور داشت و مدتی هم سرمربی تیم جوانان این باشگاه بود، درباره تصمیمش به نشریه رپوبلیکا گفت: تصمیم گرفته ام نیمکت میلان را ترک کنم اما این کار آسانی نبود. با این حال این تصمیمی بود که باید می گرفتم. تصمیمی که گرفته ام صرفاً چیزی نبوده که آن را در یک لحظه خاص گرفته باشم بلکه با توجه به ارزیابی های اجرا شده از عملکردم در 18 ماه اخیر بوده است. در این مدت مربی تیمی بودم که هرگز مانند سایر تیم ها نخواهد بود. این 18 ماه برای من 18 ماه سراسر اشتیاق و لحظات فراموش نشدنی بود. من انتخابم را انجام داده ام، انتخابی که دردناک است.

گتوسو در پاسخ به این سؤال که آیا قید حق و حقوق خود در دو سال باقیمانده از قراردادش را خواهد زد، تأکید کرد: بله چون داستان من و میلان هرگز بر اساس پول تعریف نشده است.

گتوسو ماه نوامبر سال 2017 هدایت میلانی که وینچنزو مونتلا را اخراج کرده بود گرفت و به عنوان سرمربی این تیم، 40 پیروزی، 22 تساوی و 20 شکست در کارنامه اش ثبت شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 300

به "گتوسو پس از استعفا: هیچ تیمی برایم میلان نمی شود اما وقت ترک تیم رسیده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو پس از استعفا: هیچ تیمی برایم میلان نمی شود اما وقت ترک تیم رسیده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید