یوونتوس امشب یک گام به قهرمانی نزدیکتر می گردد ، نبرد آقای گلی رونالدو با مهاجم لاتزیو

به گزارش یومی بلاگ، هفته بیست و پنجم فوتبال باشگاه های ایتالیا امشب و بامداد آدینه با انجام 2 بازی به انتها می رسد.

یوونتوس امشب یک گام به قهرمانی نزدیکتر می گردد ، نبرد آقای گلی رونالدو با مهاجم لاتزیو

به گزارش خبرنگاران، در مهمترین بازی یوونتوس قهرمان متوالی 8 دوره سری آ در سال های اخیر در خارج از خانه میهمان اودینزه است. این تیم در حال حاضر با 80 امتیاز در صدر جدول قرارداد و در فاصله 4 هفته به خاتمه مسابقات بخت اول قهرمانی است. تنه تعقیب نماینده یووه در جدول رده بندی آتلانتا 74 امتیازی است. اما رقیب امشب یاران ساری اکنون با 36 امتیاز در منطقه امن جدول خطری برای سقوط تهدیدش نمی کند. یوونتوس در 3 گام بعدی باید با تیم های سمپدوریا، کالیاری و رم ملاقات کند.

در بازی دیگر این هفته لاتزیو در رم به مصاف کالیاری رده سیزدهمی می رود. تیم دوم شهر رم با 69 امتیاز در مکان چهاردهم ایستاده است.

  • نبرد رونالدو و ایموبیله برای اقای گلی

کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس و چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو، هر دو در این فصل سری آ 30 گل زده اند. اتفاقی که 70 سال است رخ نداده است.

بیانکونری در ملاقات آخر لاتزیو را با نتیجه دو بر یک شکست داد. رونالدو دو گل یووه را زد و ایموبیله تنها گل لاتزیو را به ثمر رساند. به این ترتیب، این دو مهاجم 30 گل در سری آ به ثمر رسانده اند که 12 گل از این 30 گل برای هر دو نفر از روی نقطه پنالتی بوده است.

تنها باری که دو مهاجم در یک فصل سری آ به 30 گل رسیده اند به فصل 51-1950 برمی شود که گونار نوردال (میلان) و ایستوان نیرس (اینتر) به این آمار رسیدند. این دو بازیکن می توانند امید داشته باشند که رکورد بیشترین گل زده در یک فصل سری آ را جابه جا نمایند. این رکورد متعلق به گونسالو ایگواین است که در فصل 16-2015 برای ناپولی 36 گل زد.

ایموبیله پنجمین بازیکن ایتالیایی تاریخ است که در یک فصل سری آ به آمار 30 گل می رسد. جوزپه مه آتزا (30-1929)، فلیچه بورل (34-1933)، آنتونیو آنجلیلو (59-1958)، و لوکا تونی (06-2005) بازیکنان دیگری بودند که به این دستاورد رسیده بودند. همچنین رونالدو سومین بازیکن یوونتوس است که در سری آ به آمار 30 گل می رسد. دو نفر قبلی بورل در فصل 34-1933 و جان هانسن در فصل 52-1951 بودند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4747

به "یوونتوس امشب یک گام به قهرمانی نزدیکتر می گردد ، نبرد آقای گلی رونالدو با مهاجم لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس امشب یک گام به قهرمانی نزدیکتر می گردد ، نبرد آقای گلی رونالدو با مهاجم لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید