مخالفت تمام باشگاه های طراز اول سری A با 24 تیمی شدن جام جهانی باشگاه ها

به گزارش یومی بلاگ، تمامی تیم های طراز اول لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با افزایش تعداد تیم های حاضر در جام جهانی باشگاه ها مخالفت هستند.

مخالفت تمام باشگاه های طراز اول سری A با 24 تیمی شدن جام جهانی باشگاه ها

به گزارش خبرنگاران، 20 تیم حاضر در رقابت های سری A مخالفت خود را با طرح فیفا برای 24 تیمی کردن جام جهانی باشگاه ها از سال 2021 بیان کردند.

آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس و رئیس اتحادیه باشگاه های اروپا صراحتاً بیان کرد که باشگاه های اینتر، میلان، رم، ناپولی، لاتزیو و یوونتوس حاضر به سرمایه گذاری برای شرکت در نسخه جدید جام جهانی باشگاه ها نخواهند بود.

او گفت: این سهامداران باشگاه ها هستند که باید برای ارزیابی دقیق در خصوص چگونگی تغییر و تحول منظره فوتبال بین المللی پس از سال 2024، در اولویت باشند. تصمیم فیفا برای تغییر شیوه برگزاری جام جهانی باشگاه ها از سال 2021، طرحی است که اتحادیه باشگاه های اروپا نمی تواند از آن حمایت کند.

آنیلی اما بیان کرد که اتحادیه باشگاه های اروپا حامی برگزاری تورنمنتی جدید در قالب سوپر لیگ قهرمانان است.

وی اضافه کرد: ما پروسه توسعه و ارتقای دیدگاه در خصوص آینده رقابت های باشگاهی یوفا را شروع نموده ایم. این ابتدای سفری است که در آن ما با تمام سهامداران تعامل خواهیم داشت. ما در قلب فوتبال جهان هستیم و باید مشوق تغییر و تحول باشیم. یک تورنمنت جدید به عنوان سوپر لیگ قهرمانان در تعامل با یوفا ایجاد خواهد شد. ما مخالفت 24 تیمی شدن جام جهانی باشگاه ها هستیم و خواستار پنجره های کمتر برای تیم های ملی فوتبال.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 211

به "مخالفت تمام باشگاه های طراز اول سری A با 24 تیمی شدن جام جهانی باشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت تمام باشگاه های طراز اول سری A با 24 تیمی شدن جام جهانی باشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید