286 پروژه نیمه تمام ورزشی در سیستان و بلوچستان وجود دارد

به گزارش یومی بلاگ، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: 286 پروژه نیمه تمام ورزشی این استان برای اجرا و تکمیل نیازمند280 میلیارد تومان اعتبار است.

286 پروژه نیمه تمام ورزشی در سیستان و بلوچستان وجود دارد

به گزارش خبرنگار از ، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در نشست اعضای شورای ورزش همگانی خاش گفت: با توجه به وسعت و پراکندگی سیستان و بلوچستان و انجام فعالیت های گسترده ورزشی با کمبود شدید اعتبارات روبرو هستیم، اما فقط در مبحث اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی افزون بر 280 میلیارد تومان مورد احتیاج است.

او اعلام کرد: در سال های اخیر 122 پروژه زمین چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان ایجاد شده که با توجه به شرایط تحریم ها و مسائل اقتصادی کشور هزینه خریداری چمن مصنوعی از 80 میلیون تومان به بالای 300 میلیون تومان رسیده و مجبور هستیم به وسیله گمرک و خارج از کشور احتیاج های اولیه آن را تامین کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: مقرر شد به 10 هیات فعال ورزشی خاش250 میلیون ریال یاری نقدی گردد که سهم هر هیات 25 میلیون ریال خواهد بود.

او از عملکرد ضعیف بعضی هیات های ورزشی به منظور شرکت نکردن در رقابت های استانی، کشوری و المپیاد های ورزشی که به رشد و پرورش استعداد ها یاری می نمایند، انتقادکرد و اضافه نمود: گرچه با مسائل اقتصادی برای اعزام تیم ها و ورزشکاران روبرو هستیم، اما انتظار می رفت بعضی هیات ها که دارای ورزشکاران توانمند هستند شرکت می کردند.

کرد ادامه داد:در کنار سه رویداد مهم ورزشی، المپیاد ورزش های روستایی با عنوان جام خوشه چین در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش نیز با اشاره به اینکه در این شهرستان با کمبود امکانات، تجهیزات و زیرساخت های ورزشی روبرو هستیم انتظار می رود در حوزه اعزام تیم ها به مسابقات برجسته استانی و ملی از ورزشکاران منطقه حمایت گردد.

صاحب گل صالحی اضافه نمود: توجه و تمرکز به پرورش استعدادها، ظرفیت ها و نقش دادن به جوانان و بانوان در موفقیت ورزشکاران تاثیرگذار است.

او با تاکید بر اینکه خاش از نظر ورزش های همگانی و در اختیار داشتن ظرفیت ها در این رشته صندلی برتر استانی را دارد، گفت: تقویت ارتباطات اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و ... با حمایت از ورزش و توسعه ورزش میسر است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 987

به "286 پروژه نیمه تمام ورزشی در سیستان و بلوچستان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "286 پروژه نیمه تمام ورزشی در سیستان و بلوچستان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید