62 میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهر بیرجند هزینه شد

به گزارش یومی بلاگ، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا های شهری شهرداری بیرجند گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 62 میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهر بیرجند هزینه شده است.

62 میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهر بیرجند هزینه شد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از بیرجند، حدیدی نژاد رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا های شهری شهرداری بیرجند با توجه به اینکه امسال آسفالت 300 هزار متر مربع از معابر مرکز استان در برنامه کاری قرار گرفته است گفت: از ابتدای امسال تا به امروز برای آسفالت 250 هزار متر مربع از معابر مرکز استان 62 میلیارد تومان هزینه شده است.

او اضافه کرد: تا سرانجام امسال بیش از تعهد سالانه عمل خواهیم کرد و آسفالت 150 هزار متر مربع دیگر از معابر شهر را در صورت تخصیص اعتبار و شرایط جوی مناسب در دستور کار قرار می دهیم.

حدیدی نژاد اظهار کرد: تلاش ما این است که در راستای رفاه شهروندان، حجم عملیات آسفالت معابر را نسبت به پارسال 2 برابر افزایش دهیم.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا های شهری شهرداری بیرجند شرح داد: به زودی عملیات روکش آسفالت بلوار شهید غفاری بیرجند حد فاصل چهار راه قدس تا چهار راه بهداری را به متراژ 25 هزار متر مربع آغاز می کنیم.

او با اشاره به اینکه از پارسال آسفالت معابر خاکی مهرشهر بیرجند در دستور کار جدی شهرداری بیرجند قرار گرفته است ادامه داد: در این مدت زیرسازی و آسفالت 170 هزار متر مربع از معابر خاکی این منطقه اجرا شده است.

حدیدی نژاد خاطرنشان کرد: درخصوص سایر معابر خاکی مهرشهر در صورت اجرای زیرساخت های لازم از قبیل عملیات اجرایی فاضلاب و تحویل آن از سوی دستگاه های خدمات رسان، در اسرع وقت نسبت به آسفالت معابر خاکی اقدامات لازم صورت می گیرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا های شهری شهرداری بیرجند گفت: با تلاش مجموعه شهرداری بیرجند تا به امروز آسفالت بیش از 85 درصد از معابر خاکی مهرشهر اجرا شده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 8684

به "62 میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهر بیرجند هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "62 میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهر بیرجند هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید