آخرین خبر از شرایط سربازی مدافعان استقلال

به گزارش یومی بلاگ، از مدتی قبل بحث خدمت سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی؛ دو بازیکن استقلال مطرح شد، بنابر ادعاهای اجرا شده این دو بازیکن باید به خدمت سربازی اعزام می شدند اما این اتفاق صورت نگرفت.

آخرین خبر از شرایط سربازی مدافعان استقلال

استقلالى ها مدعى هستند تعویق خدمت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند حق قانونى آنها و این باشگاه است؛ در حالى که بسیاری معتقدند مدافعان استقلال باید در همین مقطع، راهى خدمت سربازى شوند بعلاوه مطرح شدن مباحثی درباره تعویق خدمت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، واکنش ها و حواشی زیادی را در پی داشته است.

با وجود تمام این واکنش ها و حواشی به وجود آمده در بحث خدمت سربازی دو بازیکن استقلال، باشگاه استقلال گفت که نامه نگاری ها برای به تعویق افتادن سربازی دو بازیکن استقلال صورت گرفته و منتظر پاسخ این نامه ها است.

بنابر آخرین قوانین، خدمت وظیفه عمومی ورزشکاران حرفه ای و قهرمانی در رشته های ورزشی فوتبال، والیبال و بسکتبال در سطح تیم ملی حداکثر تا 30 سال تمام و لیگ برتر حداکثر تا 28 سال تمام می تواند به تعویق انداخته گردد و این دسته از مشمولان سپس برای انجام خدمت دوره ضرورت، اعزام شوند و باشگاه استقلال نیز به همین قوانین موجود استناد نموده است.

نشان می دهد که دو بازیکن مذکور تا به این لحظه باید به خدمت سربازی اعزام شوند هرچند که همچنان کوشش هایی برای تعویق خدمت آن ها در حال صورت گرفتن است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 9976

به "آخرین خبر از شرایط سربازی مدافعان استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از شرایط سربازی مدافعان استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید