آموزش تعمیرات موبایل و تعمیرات لوازم خانگی و PLC در تهران

به گزارش یومی بلاگ، در این مقاله به معرفی 3 رشته پرطرفدار و پردرآمد فنی شامل آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات لوازم خانگی و آموزش plc می پردازیم. این دوره ها را می توانید در بزرگترین و مجهزترین آکادمی ایران یعنی آکادمی فن آموزان سپری نمایید و کسب درآمد خود را آغاز نمایید.

آموزش تعمیرات موبایل و تعمیرات لوازم خانگی و PLC در تهران

شغل تعمیرات موبایل

امروزه با توجه به استفاده زیاد و گستردگی استفاده از موبایل، احتیاجهای زیادی را برای کاربران به وجود آورده است و یکی از آن مسائل، احتیاج به تعمیرات گوشی می باشد. خرابی گوشی به دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم گردد که هر کدام دانش تخصصی خود را دارد.

مانند خود گوشی تعمیر گوشی هم احتیاج به دانش و حرفه ای بسیار با ظرافت و حرفه ای می باشد. در تمام کشور مردم به گوشی و خدمات آن احتیاج دارند بنابراین فضای کاری بسیار گسترده ای در این حوزه وجود دارد.

اگر بتوانید در کنار تعمیرات موبایل خدمات دیگری هم ارائه دهید، مشتریانی زیادی را جذب خود می کنید. تحقیقات نشان می دهد شغل تعمیرات موبایل به طور متوسط در ماه تا 15 میلیون تومان (تیر 99) درآمد خالص دارد.

بازار کار تعمیر گوشی های موبایل

از جمله ویژگی های خوب این کار، بازار کار عالی، احتیاج به سرمایه کم و بازدهی و سودآوری زودهنگام آن می باشد. برای آغاز می توانید به صورت فردی و در ادامه با توجه به حجم کار به همکاران خود اضافه کنید.

برای آغاز کار احتیاج به اخد مجوز و گواهینامه های مورد احتیاج می باشد که فرآیند آن تعیین است و مدت زمان کوتاهی احتیاج است تا مجوزها را دریافت کنید. حتی برخی از این مراحل را می توانید در منزل نیز انجام دهید.

دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی و حرفه ای

دوره آموزش تعمیرات موبایل در آکادمی فن آموزان دوره تخصصی و ویژه بازار کار می باشد که این دوره ها شامل تعمیرات گوشی های اندرویدی و آیفون در دو بخش سخت افزار و نرم افزار می باشد.

برای یادگیری بهتر کارآموزان، تمامی آموزش ها به صورت کامل و عملی، زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه استان تهران انجام می پذیرد.

در این دوره، تعمیرات موبایل روی جدیدترین و به روزترین گوشی ها صورت می گیرد تا کارآموزان پس از پایان دوره، با اعتماد به نفس بالایی وارد بازار کار شوند.

دوره های آموزش تعمیرات موبایل در آکادمی فن آموزان با توجه به درخواست کارآموز در روزها و ساعات انتخابی به صورت فشرده و غیر فشرده برگزار می گردد.

کارآموزی عملی تعمیرات موبایل

در پایان دوره به افرادی که شرکت کرده اند مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل نیز داده می گردد. همچنین برای افراد علاقه مند پس از پایان دوره تعمیرات موبایل می توانند در دوره کارآموزی تعمیر موبایل ثبت نام کنند.

با گذراندن این دوره شما می توانید مسائل موبایل خود و همچنین افراد خانواده را رفع کنید. همچنین می توانید با استفاده از این مهارت به یک شغل پردرآمد برسید.

زیرا پس از پایان دوره شما می توانید شغل خود را راه اندازی کنید اما توصیه ما به شما این است که قبل از راه اندازی مغازه و تعمیرگاه خود یک دوره کارآموزی کوتاه مدت را سپری کنید تا به قول معروف با فوت های کوزه گری و فنون اداره و مدیریت تعمیرگاه آشنا شوید و پس از آن تعمیرگاه خود را راه اندازی کنید. دوره های کارآموزی تعمیرات موبایل در یک تعمیرگاه معتبر موبایل زیرنظر آکادمی فن آموزان برگزار می گردد.

آموزش جامع تعمیرات لوازم خانگی

در این دوره آموزشی همه موارد از ساده ترین قطعات تا مدارات الکتریکی به طور کامل آموزش داده می گردد و کارآموز از نظر درک و دانسته های لازم در سطح بالایی قرار می گیرد.

در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی شما با تمامی قسمت های اصلی و فرعی وسایل خانگی آشنا می شوید. مطالب ارائه شده در این دوره کاملا در جهت هدف تعمیر وسایل برقی کاربردی مانند تعمیر لباسشویی و یخچال و جاروبرقی و… می باشد.

در مرحله اول عیب دستگاه در نظر گرفته می گردد و پس از آن آموزش های مورد احتیاج داده می گردد.

افرادی که می خواهند در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی شرکت کنند می تواند سرفصل هایی که در دوره تدریس می گردد را مطالعه کنند و در ادامه ثبت نام خود را تکمیل کنند.

آموزش تعمیرات برد و مکانیک لوازم خانگی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی شامل دو قسمت اصلی، تعمیرات مکانیکی و تعمیرات برد لوازم خانگی می باشد. هر وسیله برقی خانگی معمولا دارای یک بخش یا برد الکترونیکی و یک بخش مکانیکی می باشد.

آکادمی فن آموزان با تکیه بر اساتید متخصص، کارگاه های مجهز و لوازم خانگی به روز، سعی می نماید کارآموز را در بالاترین سطح آماده بازار کار کند و به عنوان یک نیروی متخصص شناخته گردد.

تعمیرات چه لوازمی در این دوره آموزش داده می گردد؟

در این دوره، آموزش تعمیر تلویزیون، آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی، آموزش تعمیر یخچال و فریزر، آموزش تعمیر ماکروفر و ماکروویو، آموزش تعمیر ماشین لباسشویی و آموزش تلویزیون LED به طور کامل و عملی آموزش داده می گردد.

آکادمی فن آموزان با هدف تربیت افرادی متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برقی اقدام به برگزاری این دوره کرده است تا افراد بتوانند پس از پایان دوره وارد بازار کار شوند و آغاز به کسب درآمد کنند.

آموزش PLC از پایه تا پیشرفته

دوره آموزش PLC شامل آموزش پی ال سی زیمنس، دلتا، کینکو و… یکی از دوره های پرکاربرد در کنترل سیستم های صنعتی می باشد و بسیار دارای اهمیت است زیرا در حال حاضر بیش از 90 درصد از کنترل سیستم های اتوماسیون های صنعتی نظیر پنوماتیک، هیدرولیک و … به وسیله PLC انجام می گردد.

در مجموعه کنترل های پی ال سی، زیمنس دارای اهمیت بیشتری است و بیشتر صنایع از این ماژول برای کنترل سیستم های خود استفاده می کنند.

با توجه به تجربیات 10 ساله در زمینه آموزش سیستم های کنترل، یادگیری این سیستم برای دانشجویان الکترونیک و برق و حتی رشته های مکانیک الزامی می باشد.

در این دوره برای بیشتر صنایع مربوطه، آموزش های کاربردی برای کارآموزان ارائه می گردد که تا به امروز بازخوردهای مثبتی شده است. در این دوره آموزش با نرم افزار شبیه ساز مدارهای صنعتی نیز انجام می گردد.

ثبت نام در دوره های آموزشی plc و تعمیرات موبایل

دوره های آموزش برق، الکترونیک و تعمیرات در آکادمی فن آموزان به صورت عملی و کاربردی تدریس می گردد. همچنین برای کارآموزانی که امکان حضور در آکادمی را ندارند می توانند در دوره های آموزشی مجازی و آنلاین شرکت کنند.

با ورود به سایت آکادمی فن آموزان به نشانی Fanamoozan.com و یا جستجوی نام فن آموزان در گوگل می توانید به اطلاعات بیشتری در خصوص دوره ها و نظرات کارآموزان عزیز در خصوص برگزاری دوره ها دست یابید.

آکادمی فن آموزان همانند آکادمی های عظیم دیگری مانند آکادمی پایتخت فناوری، مجتمع آموزشی برق و مجتمع فنی پایتخت یکی از بهترین مجموعه های آموزشی در تهران است. همچنین جهت مشاوره با کارشناسان می توانید با شماره 02166477300 تماس حاصل نمایید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4434

به "آموزش تعمیرات موبایل و تعمیرات لوازم خانگی و PLC در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش تعمیرات موبایل و تعمیرات لوازم خانگی و PLC در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید