ارزانترین بلیط هواپیما کیش را چگونه بخریم؟

به گزارش یومی بلاگ، جزیره زیبای کیش در قلب خلیج فارس قرار گرفته و به علت آب و هوای مناسبی که در طول سال دارد و بعلاوه امکانات گردشگری مناسبی که برای مسافران و گردشگران فراهم نموده یکی از مقاصد مهم و محبوب گردشگری ایران است. برای سفر به کیش راه های زیادی وجود دارد که برترین آن ها سفر با هواپیما است که از همه شهرهای ایران امکان پذیر است. در این مطلب قصد داریم درباره خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه کیش و برترین زمان برای خرید مناسب بلیط هواپیما کیش صحبت کنیم.

ارزانترین بلیط هواپیما کیش را چگونه بخریم؟

چرا به کیش سفر کنیم؟ - خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما کیش

جزیره زیبا و کوچک کیش در خلیج فارس و در جنوبی ترین نقطه ایران است که جذابیت بالایی برای ایرانیان دارد و به علت اهمیت بالای جهانگردی، آب و هوای عالی، امکانات سرگرمیی و سکوت و آرامشی که دارد باعث شده تا سالانه بیش از یک میلیون نفر جهانگرد به این جزیره سفر نمایند.

اما چرا به کیش سفر کنیم؟ این جزیره که به مروارید خلیج فارس معروفیت دارد از نظر زیرساخت های جهانگردی و پیشرفت چشمگیری که در سال های اخیر برای جذب سرمایه و جهانگرد انجام داده باعث شده تا بسیاری از ایرانیان هر فرصتی که پیدا نمایند برای سرگرمی و استراحت به کیش سفر نمایند. از طرفی فرودگاه کیش که یک فرودگاه بین المللی است و روزانه تعداد زیادی از ایرلاین ها از سراسر ایران به این فرودگاه پرواز دارند، یکی از فرودگاه های منظم ایران با ارائه برترین خدمات برای مسافران است. به همین علت علاوه بر راه های مختلف زمینی برای سفر به کیش، راه هوایی برترین راه است و شما می توانید با خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه کیش در زمان مناسب با هزینه مالی و به صرفه به این جزیره زیبا سفر کنید.

بلیط هواپیما مقرون به صرفه کیش را کی بخریم؟

برای پیدا کردن بلیط مقرون به صرفه هواپیما کیش راه های زیادی مثل مراجعه به آژانس مسافرتی، خرید بلیط هواپیما به صورت مستقیم از ایرلاین و مراجعه به سایت و خرید مستقیم از ایرلاین وجود دارد. اما مهم ترین سوال قبل از خرید بلیط هواپیما کیش این است که بلیط هواپیما مقرون به صرفه کیش را کی بخریم تا از نظر قیمت مناسب و به صرفه باشد؟

از آنجایی که جزیره کیش در اقلیم گرم و خشک ایران واقع شده است و در بیشتر فصول سال هوا گرم و آفتابی است پروازهای بسیاری از بیشتر فرودگاه های ایران همه روزه به این جزیره پرواز دارند و از نظر محدودیت پرواز دچار مشکل نخواهید شد.

برترین زمان سفر به کیش در فصل های پاییز، زمستان و اوایل بهار که هوا رو به سردی می رود و شب ها جزیره هوای خنکی دارد و رطوبت بالا وجود ندارد، است. اگر در پی سفری مقرون به صرفه در این فصول هستید برترین زمان برای خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه کیش در ماه هایی است که تعطیلات رسمی نیست و به علت باز شدن مدارس تعداد جهانگردان نسبت به تابستان و بهار کمتر است. در این زمان علاوه بر قیمت مناسب بلیط مقرون به صرفه هواپیما کیش می توانید رزرو هتل و تورهای جهانگردی را با قیمت مناسب تری بخرید.

اگر قصد سفر مقرون به صرفه به جزیره کیش را دارید برترین زمان برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما کیش، بلیط لحظه آخری است که در بیشتر ایرلاین ها بلیط لحظه آخری جزیره کیش با قیمت بسیار مقرون به صرفه به فروش می رسد و از طرفی در برخی ایرلاین ها نیز تخفیفات مناسبی در روزهای هفته برای بلیط هواپیما کیش ارائه می گردد.

ایرلاین های کیش

جزیره کیش قطب جهانگردی و تجاری ایران به شمار می رود و در طول روز پروازهای بسیاری به این جزیره با دو کلاس پروازی اکونونی و بیزنس در حال اجرا است که از جمله معتبرترین آن ها می توان به ایرلاین های زیر اشاره نمود:

کیش ایر - خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما کیش

شرکت هواپیمایی کیش ایر بیشترین پرواز را از تهران و مشهد به جزیره کیش و بالعکس انجام می دهد و عضو انجمن یاتا و دارای سطح بین المللی است. بعلاوه کانون اصلی پروازهای کیش ایر در مسیرهای کیش، شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و دبی است و یکی از به روزترین ایرلاین های ایرانی است که می توانید برای خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه کیش به وسیله سایت این ایرلاین و خرید بلیط مستقیم از ایرلاین کیش ایر یا آژانس مسافرتی اقدام کنید.

ایران ایر

ایران ایر یکی از قدیمی ترین و معروف ترین ایرلاین های ایران است که به علت سابقه بالای خود در بیشتر مسیرهای ایران خطوط هوایی دارد و همه مسیرهای کشور را پوشش می دهد و جزیره کیش یکی از پرتقاضاترین مسیرهای داخلی این هواپیمایی است.

کیش تابان

هواپیمایی کیش تابان دارای سطح کیفیت مناسب و میانهی است در بیشتر روزهای هفته به مقصد کیش پرواز دارد که به علت سطح کیفیت میانه دارای قیمت مناسب و مالی است و اگر قصد خرید بلیط مقرون به صرفه تری دارید بهتر است از بلیط لحظه آخری این شرکت هواپیمایی بهره ببرید.

هواپیمایی زاگرس - خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما کیش

یکی از ایرلاین های ایرانی، هواپیمایی زاگرس است که مسیرهای داخلی زیادی را پوشش می دهد و همه روزه در مسیر هوایی تهران به کیش و بالعکس در ساعات مختلف پرواز دارد.

ماهان ایر

شرکت هواپیمایی ماهان ایر یکی از مهم ترین خطوط هوایی در مسیر تهران به کیش است و از محبوبترین ایرلاین های داخلی این مسیر محسوب می گردد که همه روزه دو پرواز در دو کلاس اکونومی و بیزنس به مسیر کیش دارد.

کاسپین ایرلاین

کاسپین ایرلاین که روزانه پروازهای زیادی را در مسیرهای داخلی و خارجی پوشش می دهد، یکی از ایرلاین های مالی و مقرون به صرفه در مسیر کیش است که در روزهای بسیاری بلیط خود را با تخفیف به مسافران کیش عرضه می نماید.

بلیط مقرون به صرفه هواپیما کیش - خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما کیش

خـرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما کیش در فصل هایی از سال که فصل جهانگردی (های سیزن) نیست.

خرید بلیـط هواپیما لحظه آخری کیش در ساعات نزدیک به پرواز که با قیمت کمتری ارائه می گردد.

خرید بلیط سیستمی کیش چند ماه قبل از سفر به کیش، چون هر چه به زمان پرواز نزدیکتر گردد بلیط هواپیما گرانتر خواهد شد.

سفر در اواسط هفته یا روزهای غیر تعطیلات رسمی که هزینه سفر به کیش مقرون به صرفهتر است.

حرف آخر درباره خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما کیش

یکی از مقاصد محبوب ایران برای استراحت و سرگرمی جهانگردان داخلی و خارجی جزیره کیش است که هرساله از هزاران نفر جهانگرد میزبانی می نماید. سفر به جزیره کیش در تمام ایام سال مناسب است، اما در برخی از ایام و فصول سال می توانید با خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه کیش سفری مناسب و به صرفه به جزیره کیش را تجربه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 11519

به "ارزانترین بلیط هواپیما کیش را چگونه بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزانترین بلیط هواپیما کیش را چگونه بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید