از لوکس ترین تا مالی ترین هتل های قطر

به گزارش یومی بلاگ، هتل های قطر در لوکس بودن و خدمات کیفیت برتر با هم در رقابت هستند و از این رو برای مسافران یک مزیت محسوب می شودتا هتل دلخواه خود را انتخاب نمایند. در این مقاله خبرنگاران لوکس ترین تا مالی ترین هتل های قطر را به شما معرفی می نماید. اگر قصد سفر به قطر را دارید و یا می خواهید در بازم جام جهانی 2022 شرکت کنید این مقاله را از دست ندهید تا به راحتی برای اقامت خود برنامه ریزی کنید.

از لوکس ترین تا مالی ترین هتل های قطر

1-هتل اس تی رجیس | The st.regis Doha

یکی از لوکس ترین هتل های قطر هتل اس تی رجیس است که در فاصله 5 دقیقه ای از ساحل قطب خلیج غربی واقع شده است.هتل اس تی رجیس در 31 مارس سال 2012 به افتتاح رسید و در مدت کوتاهی توانست در فهرست برترین هتل های دوحه قرار بگیرد و در امتیاز دهی گوگل، تریپ ادوایز و لونلی پلنت رتبه بالایی دارد. این هتل 5 ستاره از گرانترین هتل های شهر دوحه محسوب می گردد زیرا منظرهی بینظیر به دریای خلیج فارس دارد و حدود ده رستوران و کافه در هتل و اطراف آن موجود است که گردشگران و مسافران به راحتی می توانند لذیذترین غذاهای دوحه را تجربه نمایند.

در این هتل یک اسپا درجه یک به همراه با امکانات تفریحی نیز موجود است. این هتل محلی برای انجام مراسم تشریفاتی نیز هست که یک سالن 4000 متری دارد. یکی از ویژگی های بینظیر هتل داشتن سالن برای پایکوبی باله است که می توانید با خرید بلیط در نمایش های باله شرکت کنید. اتاق ها و سوئیت های هتل فضای بسیار بزرگی دارند و تمامی آن مبلمان، میز تحریر، میز آرایش، سیستم تهویه هوا، صندوق امانات، حمام همراه با دوش و وان مرمری، لوازم بهداشتی و سشوار، اینترنت وای رایگان و… است.

هتل اس تی رجیس دوحه در سال 2017 میلادی جایزه world Travel Awardsرا برای برترین ریزورت و سوئیت قطر کسب کنید. در سال2016 از سوی مجله و سایت گردشگریcode Best Traveller در فهرست 100 هتل برتر دنیا نهاده شد. هتل اس تی رجیس فاصله کمی با مرکز نمایشگاهی قطر و جزیره مصنوعی و مرکز خرید سیتی سنتز دوحه را دارد. تا فرودگاه بین المللی حمد نیز فقط 13 کیلومتر فاصله دارد.

2-هتل موندریان دوحه، هتلی با معماری بی نظیر | Mondrian Hotel

هتل موندریان قطر از دیگر هتل های قطر است که از لحاظ سازه معماری منحصر به فرد و تزئینات خاص قابل توجه گردشگران است. همیشه طرح سازه معماری نوین مورد علاقه بسیاری از گردشگران است و سرمایه گذاران هتل به طراحی نوین معماران بها میدهند. نمای این هتل طراحی خارق العاده ای دارد که از المان های معماری عربی با طاق و قوس، نور پردازی هرمی شکل و ورودی قوس دار بی نظیری تشکیل شده است و گردشگران را به سوی خود جذب می نماید. اگر مسافران اقامتی در آن هم نداشته باشند حتما عکس سلفی یادگاری از آن خواهند گرفت.

این هتل نه تنها در نمای خارجی ساختمان خلاقیت محسور نماینده ای دارد بلکه از داخل نیز پلکان مارپیچ فلزی با نقش و نگار، شیشه هایی مملو از طراحی نقاشی های مدرن، و دیوار های با خطوط رنگ آمیزی منحصر به فردی دارد که محیط کاملا لوکس و شیکی برای آن دسته از افرادی است که علاقه مند به نقاشی، تزئینات معماری هستند ودوست دارند در محیط خاص اقامت داشته باشند.

هتل موندریان دوحه در نزدیکیwest Bay lagoon قرار گرفته است، منطقه ای که به خاطر کلاب ها و رستوران های متعدد معروفیت دنیای دارد و از منطقه ها تفریحی دوحه محسوب می گردد.

  • امکانات و خدمات هتل موندریان دوحه

از امکانات ویژه هتل استخر روی پشت بام است که گردشگران از لوکس ترین استخر خاورمیانه می توانند استفاده نمایند. یک اسپای مجلل 2000 هزارمتری دارد. 270 واحد اقامتی دارد که پنت هاوس 5 نفری در طبقه 23 دارد که منظره بسیار زیبایی را بر فراز شهر دوحه دارد و می توانید طلوع و غروب آفتاب دل انگیز دوحه را از آن ببینید.

این هتل دارای باشگاه بدنسازی، استخر، سالن پایکوبی برای رویداد های فرهنگی، رستوران های بزرگ مجلل به همراه کافی شاپ است. هتل موندریان هتلی 5 ستاره در دوحه است و در نزدیکی مرکز خرید بوگوتا و لوسیل نهاده شده است. لوسیل سیتی یکی از ورزشگاه های با کیفیت فوتبال است که میزبان مسابقه افتتاحیه جام دنیای فوتبال 2022 است.

3-هتل شرایتون گرند دوحه از قدیمی ترین هتل های دوحه | Sheraton Grand Doha

هتل شرایتون گرند دوحه از قدیمی ترین هتل های دوحه است که در سال 1982 همزمان با پروژه های عمرانی و توسعه گردشگری در دوحه ساخته شده است. البته این هتل در سال 2014 میلادی مورد بازسازی و بازسازی نهاده شده است.

بنای هتل به صورت هرمی شکل ساخته شده است و تمامی اتاق های آن منظرهی به ساحل زیبای دوحه دارند. این هتل یک رستوان مخصوص برای غذاهای ایتالیایی دارد که پیتزا و پاستهای آن بسیار معروف است. هتل شرایتون گرند دوحه از هتل های قطر است که در محله Irish harp واقع شده است. این محل مرکزی برای تفریحات شبانه است که اهالی قطر در کلاب ها و رستوران های متنوع منطقه اوقات دلپذیر و خوشی را سپری می نمایند. اگر این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنید خیالتان راحت باشد که فضای منطقه آن بسیار شاد و مهیج است.

  • امکانات و خدمات هتل شرایتون

فاصله بسیار کم این هتل با ساحل نیز یکی از ویژگی های منحصر به فرد هتل است و آن دسته از مسافرانی که می خواهند کنار ساحل امن در هر ساعتی قدم بزنند و یا به صدای دریا گوش بدهند انتخاب این هتل گزینه بسیار مناسبی است زیرا با ساحل تنها سه دقیقه فاصله دارد. برای آن دسته از مسافرانی که ورزش شنا را دوست دارند ساحل اختصاصی برای شنا مهیا است و جدای از آن دو استخر بسیار بزرگ را نیز دارد. خب نه تنها امکانات خوبی برای ورزش شنا دارد بلکه برای امکانات تفریحی ورزشی مانند زمین تنیس، زمین های اسکواش و سالن بدن سازی را نیز دارد که برای ورزشکاران یکی از برترین هتل های اقامتی در قطر محسوب می گردد..

این هتل فاصله کمی با مرکز خرید سیتی سنتر قطر را دارد البته به بازار سنتی قطر دور است. اگر خرید شما فقط کالای لوکس و برند است به خاطر نزدیکی به مراکز خرید بزرگ گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

4-هتل اوریکس ایرپورت هتل، هتل نزدیک به فرودگاه | Oryx Airport Hotel

هتل اوریکس ایر پورت هتل از هتل های قطر است که در فرودگاه بین المللی حمد واقع شده است و از فرودگاه تا هتل نیازی ندارید از وسایل نقلیه برای رسیدن به هتل بهره ببرید. نزدیکی هتل به فرودگاه باعث شده است بسیاری از مسافران حداقل یک شب در هتل اقامت داشته باشند. به خصوص برای آن دسته از مسافرانی که در نیمه شب به این کشور می رسند و می خواهند بعد از پرواز استراحت داشته باشند گزینه یمناسب رای اقامت است. این هتل دارای باشگاه بدنسازی، استخر، رستوران وسیع همراه با غذاهای عربی قطر و کافی شاپ است.

  • امکانات رفاهی هتل اوریکس

تمامی اتاق های آن دارای میز آرایش، میز تحریر، صندوق امانات، وسایل بهداشتی، حمام و سرویس فرنگی ، سشوار، اینترنت موبایل رایگان است. این هتل نسب به هتل ذکر شده مقرون به صرفه تر است و اگر می خواهید قیمت دقیق هتل را بدانید کافی است با بخش رزرواسیون هتل های خبرنگاران تماس بگیرید و از قیمت دقیق هتل های قطر مطلع شوید . این هتل در نزدیکی رستوران برجر این و ستاریکس قرار گرفته است.

معماری بینظیر در این هتل وجود دارد که به صورت سازه های فلزی مشبک همراه با شیشه تزیین شده است . این هتل نیز از سازه های معماری مجذوب کننده قطر محسوب می گردد. لابی هتل با فضای آرام طراحی شده است که در دیوار از با سنگ های مرمری سبز کم رنگ متمایل به زرد ساخته شده است و با مبلمان کرمی و سبز متمایل زرد در آن چیده شده است. همیشه در هتل های قطر به هارمونی از رنگ ها و زیبایی شناسی توجه است که در رضایت مسافران غیر مستقیم اثر میگذارد.

5-سوی واقف از بوتیک های تیوولی، هتلی با تلفیق معماری عربی و مدرن | Souq Waqif Butique Hotels by Tivoli

اگر دوست دارید در فضای سنتی معماری عربی قطر اقامت داشته باشید هتل بوتیک سوق واقف برترین پیشنهاد خبرنگاران به شما است. تنها هتلی در قطر است که در ساخت داخلی اتاق ها و نمای راهرو از معماری سبک عربی بهره برده است و دیوار با قوس های نوک تیز عربی تزیین شده اند و داخل آن از طرحی کاشی زیلج شمال آفریقا و مراکش استفاده شده است. با اقامت در این هتل پا به سرزمین و فرهنگ عربی می گذارید.

از امکانات جالب توجه هتل حمام سنتی به سبک غربی است که برای مسافران به خصوص گردشگران غربی بسیار مجذوب کننده است. این هتل به رستوران غذاهای تند عربی مشهور است. که می توانید برترین غذاهای قطری در آن تجربه کنید. هتل سوق واقف از هتل های قطری است که قیمت واحد های آن نیز بسیار گران است.فاصله هتل با فرودگاه بین المللی حمد فقط 15 دقیقه است و این هتل نیز به چند مرکز خرید تازه ساخته شده در قطر نزدیک است.

6-هتل ماریا مالاز کمپینکسی د پیرل، قصری مروارید در جزایر قطر |Marsa Malaz Kempinski,The pearl

اگر می خواهید در محیط بسیار دنج که دور تا دور شما آب های دریا باشد و در فضای بسیار شیک و لوکسی اقامت کنید هتل ماریا مالاز یکی از برترین انتخاب های شما است. این هتل به قصر مروارید قطر معروف است و در یکی از جزایر قطر ساخته شده است. سبک هتل سبک غربی است اما در نمای سقف آن از دور گنبدخانه های کوچک عربی نیز ساخته شده است.

به خاطر نور پردازی خاص این هتل در شب می درخشد و چون مرواید در بر آب های ساحل قطر است. تمام اتاق های هتل منظرهی به دریا دارند و بسیار روح نواز و دل انگیز است. اقامت در این هتل بسیار گران است و هتلی است که از سوی سیلیبرتی های معروف آمریکایی و اروپایی نیز انتخاب می گردد. این هتل یک رستوران در کنار ساحل و یکدیگر رستوران بر روی دریا دارد که فضای آن هر گردشگری را محسور می نماید. این رستوران با طعم غذاهای قطری تجربه به یادماندنی برای شما خواهد گذاشت.

ایـن هتل به شهر دوحه، مراکز خرید و فرودگاه نسبتا دور است، و اگر در این هتل اقامت داشتید می توانید از تاکسی های هتل برای رفت و آمد استفاده کند.

7-هتل و ویلای گرند حیات دوحه از هتل های با قیمت مناسب برای اقامت | Grand Hyatt Doha Hotel&villas

هتل گرند حیات دوحه با تاثیر از بادگیر های ایرانی ساخته شده است. قدیمی ترین بادیگرها در ایران هستند. هر چند که این شرح برای ساخت هتل در وب سایتش وجود ندارد اما خوب است بدانید که بادگیر های ایرانی قدیمی ترین سیستم های تهویه و خنک نماینده در دنیا به شمار میزوند و بعدها کشور های عربی از این الگو الهام گرفته اند. نمای هتل با ویژگی طاق و قوس ساخته شده است. در اطراف هتل نیز منظره ای مجذوب کننده از نخل و باغ های قطر وجود دارد.

این هتل اتاق هایش دارای تراس و بالکن است. هتل گرند حیات فاصله بسیار کمی با مرکز خرید لوگونا مال دارد و هم چنین به تمام مراکز دیدنی شهر هم دسترسی دارد. گرند حیات از هتل های قطر است که خیلی گران قیمت نیست و فضای معماری قدیمی مورد علاقه گردشگران است که معماری های قدیمی را دوست دارند.

8-فور سیزن هتل دوحه هتلی برای چهار فصل | Four season hotel Doha

اگر هتلی مناسب برای چهار فصل سال می خواهید هتل فور سیزن دوحه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود . این هتل نزدیک پارک دافینا و پارک کاریش است. در فصل های پاییز و زمستان که آب و هوای بهاری در دوحه است، فضای مطبوعی با گل های رنگارنگ کنار هتل به وجود می آید. در بالای ساختمان آن دو گنبدخانه کوچک تزیینی وجود دارد که نمادی از معماری عربی است. این هتل دارای یک رستوران دارد که به غذا کبابی آن بسیار معروف است. تمامی امکانات در اتاق های هتل وجود دارد.

هتل فور سیزن اقامتی مناسب در مرکز شهر دوحه نیز محسوب می گردد و اگر هدف شما از سفر شهر گردی است اقامتگاه مناسبی به شمار میرود. اگر در پی کاهش هزینه های سفر خود هستید این هتل قیمت بالایی ندارد و می توانید اوقات خوشی با صرفه مالی داشته باشید. برای مطلعی از قیمت به روز هتل های قطر می توانید به بخش رزرواسیون هتل های گشت تماس بگرید و از شرایط رزرو و قیمت واحدهای اقامتی اطلاعات دقیقی دریافت کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 10987

به "از لوکس ترین تا مالی ترین هتل های قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از لوکس ترین تا مالی ترین هتل های قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید