استقبال 40 هزار دانشجوی فنی وحرفه ای از سامانه الکترونیکی سمیاد

به گزارش یومی بلاگ، مدیرکل فناوری اطلاعات دانشگاه فنی وحرفه ای، گفت: سامانه سمیاد از 26 فروردین راه اندازی شده و تا به امروز مورد استقبال بیش از 40 هزار دانشجو و 5 هزار استاد قرار گرفته است.

استقبال 40 هزار دانشجوی فنی وحرفه ای از سامانه الکترونیکی سمیاد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات دوره کالج در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

مهدی ادرستانی مدیرکل فناوری اطلاعات دانشگاه فنی وحرفه ای در گفت وگو با خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره فعالیت سامانه الکترونیکی این دانشگاه، گفت: از اوایل اپیدمی کرونا سعی کردیم بستر آموزشی را برای دانشجویان این مرکز فراهم کنیم.

راه اندازی سامانه سمیاد و میز خدمت در دانشگاه های فنی وحرفه ای

وی افزود: در بحث آموزشی سایت سمیاد از 26 فروردین راه اندازی شد و آموزش های دانشگاه فنی وحرفه ای به صورت الکترونیکی برگزار گردید؛ در عین حال میز خدمتی هم در این مرکز را ه اندازی کردیم تا دانشجویان برای انجام امور دانشجویی مانند دریافت گواهی اشتغال به تحصیل و موارد دیگر احتیاج به حضور در دانشگاه نداشته باشند و بتوانند به راحتی به صورت غیرحضوری مراحل اداری را طی نمایند که روزانه 4-3 هزار نفر از این سامانه استفاده می نمایند.

برگزاری بیش از 340 هزار جلسه به وسیله سامانه سمیاد

اردستانی همچنین ادامه داد: در حال حاضر بیش از 340 هزار جلسه در سامانه سمیاد برای دانشجویان برگزار گردیده و پیش بینی های لازم انجام شده تا آزمون انتها ترم نیز به وسیله این سامانه برگزار گردد تا احتیاج به حضور دانشجویان و تجمع در کلاس ها نباشد.

مدیرکل فناوری اطلاعات دانشگاه فنی وحرفه ای افزود: به طور متوسط حدود 93 درصد از اساتید (5 هزار نفر) و 80 درصد از دانشجویان (40 هزار نفر) استقبال بسیار خوبی از این سامانه داشته اند.

وی در انتها گفت: حدود 20 درصد از دانشجویان به دلیل اینکه در مناطق محروم بودند و دسترسی به اینترنت پرسرعت نداشتند پیروز به استفاده از این سامانه نشدند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4597

به "استقبال 40 هزار دانشجوی فنی وحرفه ای از سامانه الکترونیکی سمیاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال 40 هزار دانشجوی فنی وحرفه ای از سامانه الکترونیکی سمیاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید