افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده Zenfone 9

به گزارش یومی بلاگ، به تازگی تصویر اسکرین شاتی افشا شده است که ادعا می گردد مربوط به گوشی ASUS Zenfone 9 است. این تصویر بعضی از ویژگی های این گوشی نو از جمله نمایشگر ثانویه، دوربین دوگانه و عملکرد های حرکتی نو را نشان می دهد.

افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده Zenfone 9

به گزارش خبرنگاران، شرکت ایسوس احتمالا دارد خود را برای معرفی پرچمداران آینده این برند در سال 2022 آماده می نماید. در آخرین خبر منتشر شده، گوشی ASUS ROG Phone 6 در رندر های دو بعدی دیده شد و پس از آن، مشخصات گوشی Zenfone 9 نیز وارد فضای مجازی شده است.

ظاهراً یک اسکرین شات از گوشی Zenfone 9 منتشر شده است و جزئیات کلیدی گوشی را فاش می نماید. طبق این اسکرین شات، گوشی آینده ASUS Zenfone 9 با یک نمایشگر در پنل پشتی عرضه خواهد شد. این بدان معناست که این گوشی دارای یک صفحه نمایش ثانویه شبیه به مدل ROG Phone 5 خواهد بود. با این حال، ظاهرا این نمایشگر دوم چندان به روز و کاربردی نیست، بلکه فقط یک صفحه نمایش کوچک است که ممکن است تنها زمان را نمایش دهد.

به نظر می رسد این گوشی به نسبت مدل های پیشین طراحی ساده تری دارد و با توجه به تصویر اسکرین شات بلندتر و باریک تر به نظر می رسد. جزئیات صفحه نمایش ثانویه در حال حاضر ناشناخته است. در پنل پشتی این گوشی دوربین دوگانه واقع شده است که مشابه همان طراحی ای است که در مدل قبلی دیده شده بود.

احتمالا یکی از ویژگی های مفید و متفاوت گوشی Zenfone 9 عملکرد دوبار ضربه زدن به پشت باشد. پیش بینی می گردد این گوشی هوشمند دارای ویژگی دوبار ضربه زدن مشابه آیفون های اپل باشد که به موجب آن با دو بار ضربه زدن به پنل پشتی ممکن است کار هایی مانند گرفتن اسکرین شات یا باز کردن دوربین را انجام دهد.

از آنجایی که شرکت ایسوس هنوز مشخصات این سری را به طور رسمی معرفی نکرده است، به خوانندگان توصیه می کنیم که تا رسیدن اطلاعات بیشتر صبر نمایند. از آنجایی که به نظر می رسد اطلاعات اولیه گوشی پرچمدار Zenfone 9 در اینترنت منتشر شده است، انتظار می رود که این شرکت به زودی از این سری رونمایی کند. تا آن موقع، تنها می توان به وسیله بعضی گزارش ها و شایعات به مشخصات دستگاه پی برد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 9251

به "افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده Zenfone 9" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده Zenfone 9"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید