اقدام جالبتویوتا برای حمایت از مشتریان جوان؛ بازسازی فنی مدل های قدیمی GT86 (بازسازی ساختمان)

به گزارش یومی بلاگ، نسل اول تویوتا 86 در سال 2011 معرفی گردید. این خودرو که در بازار ایران نیز حضور دارد، با هدف جذب جوانان و افرادی که خواستار تجربه هیجان با یک بودجه محدود هستند، توسعه پیدا کرد.

اقدام جالبتویوتا برای حمایت از مشتریان جوان؛ بازسازی فنی مدل های قدیمی GT86 (بازسازی ساختمان)

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

نسل اول تویوتا 86 در سال 2011 معرفی گردید. این خودرو که در بازار ایران نیز حضور دارد، حالا پا به سن گذاشته است.

نسل اول تویوتا 86 در سال 2011 معرفی گردید. این خودرو که در بازار ایران نیز حضور دارد، با هدف جذب جوانان و افرادی که خواستار تجربه هیجان با یک بودجه محدود هستند، توسعه پیدا کرد.

تویوتا برای پشتیبانی از این مدل محبوب، اخیراً طرحی را با نام 86Re:Project آغاز نموده است. در این طرح، مهندسان تویوتا تمامی قطعات مکانیکی خودرو را بازبینی و درصورت احتیاج، آن ها را با قطعات نو تعویض می نمایند.

تویوتا می گوید با اجرای این طرح، عملکرد کوپه اسپرت 86 همچون روز های اول می گردد و رانندگان می توانند حس نو بودن را به طور کامل تجربه نمایند. این کمپانی تأکید دارد پس از مراجعه مشتریان، خودرو های آن ها برای کشف کوچک ترین ایرادات با دقت آنالیز خواهد شد. برای مثال، در این طرح همه اجزای موتور با میکرودوربین ها کنترل می شوند، سوپاپ ها و مجاری احتراق کامل پاکسازی شده و بلوک موتور را با موادی خاص شست وشو می دهند. علاوه بر این موارد، مهندسان تویوتا قطعات و اتصالات لاستیکی را نیز بازبینی و درصورت لزوم، آن ها را تعویض می نمایند.

آنالیز عملکرد تویوتا 86 در پیست

پس از بازبینی و نصب قطعات نو، خودرو ها به یک پیست مخصوص منتقل می شوند. در این پیست نوبت به آنالیز خودرو به وسیله تکنسین های تویوتا می رسد. این تکنسین ها باید اطمینان پیدا نمایند که قطعات نو عملکردی کاملاً درست دارند و همه چیز آن گونه است که باید باشد. درصورت تأیید تکنسین ها، سوئیچ خودرو به همراه یک گواهی مخصوص به مالک تحویل داده می گردد.

در رابطه با هزینه این طرح اطلاعاتی در دست نیست، ولی قطعاً شرایط اولیه خودرو و خدماتی که مالک می خواهد، در مبلغ فاکتور تأثیر مستقیمی خواهد داشت!

براساس گزارش Japanese Nostalgic Car، میانگین پیمایش خودرو ها در ژاپن، سالانه حدود 5800 مایل (9334 کیلومتر) است. با احتساب این فاکتور، باید گفت یک تویوتا 86 دوازده ساله، باید دارای کارکردی در حدود 70 هزار مایل یا تقریباً 113 هزار کیلومتر باشد.

چنین کارکردی پس از 12 سال، در ایران یا بیشتر کشور ها رقم نسبتاً پایینی محسوب می گردد؛ اما ژاپنی ها فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود را دارند؛ حتی در زمینه نگهداری از خودرو! مردم این کشور به نوعی نسبت به سلامتی خودروی خود حساس هستند؛ ازاین رو طرح تویوتا مشتریان زیادی خواهد داشت.

لازم به ذکر است نسل دوم تویوتا 86 فرودین ماه سال گذشته رونمایی شد. همچون نسل پیشین، این نسل را نیز می توان دوقلوی همسان سوبارو BRZ دانست. در زیر کاپوت این نسل یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر با توانایی فراوری 232 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور واقع شده است. گیربکس شش سرعته اتوماتیک یا نمونه شش سرعته دستی نیز نیروی موتور را به چرخ های عقب منتقل می نماید. قیمت مناسب ترین نسخه از این کوپه اسپرت از 27,700 دلار آغاز می گردد.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 12224

به "اقدام جالبتویوتا برای حمایت از مشتریان جوان؛ بازسازی فنی مدل های قدیمی GT86 (بازسازی ساختمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام جالبتویوتا برای حمایت از مشتریان جوان؛ بازسازی فنی مدل های قدیمی GT86 (بازسازی ساختمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید