التهاب در انتخابات مجلس هدف اصلی دشمن

به گزارش یومی بلاگ، رئیس کل دادگستری همدان گفت: دشمن دنبال ایجاد التهاب در انتخابات مجلس است.

التهاب در انتخابات مجلس هدف اصلی دشمن

به گزارش خبرنگار از ، محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری همدان در همایش مشترک هیأت های نظارت استان همدان، شهرستان ها و بخش ها بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای شورای اسلامی گفت: دشمنان نظام اسلامی خود را برای ایجاد التهاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال تجهیز و آماده می کنند.

او اظهار داشت: دشمنان با تغییر تاکتیک و استفاده از افراد ساده لوح یا مغرض بر طبل قومیت گرایی، ملیت گرایی، فرقه گرایی و موارد مشابه می کوبند تا در انتخابات التهاب آفرینی کنند.

رئیس کل دادگستری همدان به تبیین رویکرد مجموعه قضائی استان در انتخابات پیش رو پرداخت و اضافه کرد: باید تلاش مضاعفی از سوی مسئولان در پیش، حین و پس از انتخابات پیش بینی و اجرا شود تا بی تدبیری موجب بروز لطمه به وجهه نظام نشود.

عدالتخواه گفت : شعبه های تخصصی و ویژه به منظور رسیدگی خارج از نوبت و دقیق به جرائم انتخاباتی در تمامی حوزه های قضائی استان همدان تشکیل شده است.

او اضافه کرد: طبق گفته رییس قوه قضائیه، مجموعه های قضائی علاوه بر تعامل با مراجع نظارتی و اجرائی، تحت هیچ عنوان له یا علیه فردی موضع گیری نمی کنند و تنها منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر قانونمداری و تمامیت نظام را در نظر میگیرند.

رئیس کل دادگستری همدان درباره ناآرامی های اخیر گفت: ضدانقلاب پس از فتنه 96 تمام ظرفیت و توان خود را برای تحرک در بهمن ماه 97 گذاشته بود که به لحاظ نامناسب بودن شرایط، این آشوب ها را در سال 98 در جریان افزایش قیمت بنزین تدارک دید.

عدالتخواه اضافه کرد: هسته های سلطنت طلب، منافقان و سرویس های امنیتی خارجی و معاند در این موضوع فعال شدند، اما با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب، مردم صف خود را از دشمنان و فتنه گران جدا کردند.

او ادامه داد: با بصیرت مردم مؤمن و متدین، برنامه های سه سالۀ دشمن برای ایجاد آشوب در کشور در ظرف 48 ساعت شکست خورد.

د.ا

منبع: ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1996

به "التهاب در انتخابات مجلس هدف اصلی دشمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "التهاب در انتخابات مجلس هدف اصلی دشمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید