سال جاری پرونده مسکن مهر پردیس بسته می گردد

به گزارش یومی بلاگ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تکمیل و بسته شدن پرونده پروژه های مسکن مهر تا سرانجام امسال در این شهر اطلاع داد.

سال جاری پرونده مسکن مهر پردیس بسته می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سیدمهدی راهنمایی با بیان اینکه عملیات اجرایی 82 هزار واحد پروژه مسکن مهر سال 91 در شهر جدید پردیس شروع شده، اظهار کرد: علی رغم افزایش قیمت مصالح ساختمانی و هزینه های بسیار زیادی که به لحاظ توپوگرافی خاص شهر جدید پردیس در بحث آماده سازی داشت تا به امروز 45 هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده است.

وی اضافه کرد: مشکل بقیه واحدها بیشتر در بخش عملیات آماده سازی بود و به دلیل کمبود منابع در این بخش و همچنین در جهت یاری به تکمیل پروژه های مسکن مهر و یاری به آورده مالکان واحدهای مسکن مهر دولت با پیشنهاد مجمع وزارت راه و شهرسازی و پیگیری شخص مقام عالی وزارت با مصوبه ای که در قانون بودجه سال 98 و 99 از مجلس گرفته شد به مجمع راه و شهرسازی و شرکت عمران شهر جدید پردیس که زیر مجموعه این وزارتخانه است اجازه دادند از محل تبصره 8 همین قانون بودجه هزار میلیارد تومان وام که بازپرداخت آن توسط خود مجمع وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران انجام خواهد شد با دریافت تسهیلات مباحث مربوط به آماده سازی و زیربناهای مسکن مهر پردیس از این محل کامل گردد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری هایی که انجام شد مصوبه مربوط به بانک مسکن و بانک مرکزی بابت پرداخت این تسهیلات اخذ و طی هفته های آینده قرارداد وام هزار میلیارد تومان با بانک مسکن نهایی خواهد شد.

راهنمایی اعلام کرد: سال جاری با تزریق این منابع در بحث تکمیل پروژه های مسکن مهر مسئله ای نخواهیم داشت.

وی توضیح داد: به جز این هزار میلیارد تومان، 4 هزار میلیارد تومان هم از منابع خود مجموعه وزارت راه و شهرسازی، از محل تسهیلات و آورده متقاضیان برای پروژه های مسکن مهر پردیس هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس یادآور شد: سال جاری سرجمع 5 هزار و 200 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های مسکن مهر پردیس هزینه خواهیم کرد و پرونده این پروژه ها تا آخر سال جاری با تکمیل تمامی روبناها و خدمات مورد احتیاج بسته می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 3384

به "سال جاری پرونده مسکن مهر پردیس بسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری پرونده مسکن مهر پردیس بسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید