امیدیان: دنبال پدیده شدن و این مسائل نیستیم، قلعه نویی گام به گام جلو می رود

به گزارش یومی بلاگ، جلال امیدیان مربی تیم فوتبال گل گهر تأکید کرد که این تیم در فصل جاری در پی پدیده شدن و مسائلی از این دست نیست.

امیدیان: دنبال پدیده شدن و این مسائل نیستیم، قلعه نویی گام به گام جلو می رود

به گزارش خبرنگاران، جلال امیدیان در نشست خبری پس از ملاقات تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و در ادامه روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم. با این حال گل گهر تیم قابل احترامی است، چون ملاقاتی را که عقب بوده، با سه گل برگردانده و موقعیت های گل بیشتری هم داشته است. بچه ها خیلی خوب ظاهر شدند و تمامی فرامین تاکتیکی قلعه نویی را در زمین پیاده کردند.

وی در ادامه اضافه نمود: خوشحالیم در اولین گام توانستیم سه امتیاز بگیریم. امیدوارم این نوع بازی خوب ادامه داشته باشد. ما 24 ساعت خوشحالی می کنیم و برای بازی بعدی آماده می شویم.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم سال جاری پدیده لیگ برتر خواهد بود و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کوشش خواهد نمود یا خیر، توضیح داد: قلعه نویی گام به گام جلو می رود و صحبت خودش هم همین است. ما به دنبال پدیده شدن و این مسائل نیستیم. تمام تمرکز ما روی این است که در هر مسابقه، بهترین کیفیت را از خود نشان دهیم و پُرکوشش ظاهر شویم. به قول امیرخان نتیجه دست خداست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

امیدیان درباره قضاوت موعود بنیادی فر گفت: داوری مشکل خاصی نداشت و مشکل خاصی نبود که بازی به چالش کشیده گردد.

وی در خصوص شرایط مصدومیت سهرابیان بیان نمود: مصدومیت سهرابیان هنوز معین نیست و شرایط او امشب معلوم می گردد. کتف سهرابیان مشکل پیدا نموده است که شرایط دقیق آن باید معین گردد. او از بازیکنان بااخلاق ماست و امیدوارم هر چه زودتر به لیگ برگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 5846

به "امیدیان: دنبال پدیده شدن و این مسائل نیستیم، قلعه نویی گام به گام جلو می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدیان: دنبال پدیده شدن و این مسائل نیستیم، قلعه نویی گام به گام جلو می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید