ساخت و ساز ویلا: اوضاع قره باغ؛ موضوع مذاکرات مجدد پوتین و پاشینیان

به گزارش یومی بلاگ، نخست وزیر ارمنستان در دومین گفت وگوی تلفنی خود با رئیس جمهوری روسیه طی یک هفته گذشته، از کوشش های میانجی گرانه فعال طرف روسی برای حل و فصل مسائل و تثبیت اوضاع در منطقه قره باغ قدردانی کرد.

ساخت و ساز ویلا: اوضاع قره باغ؛ موضوع مذاکرات مجدد پوتین و پاشینیان

جهت دریافت خدمات ساخت و ساز ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در جریان دومین مذاکرات تلفنی خود با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان طی یک هفته گذشته، فرایند اوضاع کنونی پیرامون منطقه قره باغ کوهستانی و اقدامات انجام شده برای تثبیت اوضاع منطقه را مورد آنالیز قرار داد.

بر اساس اطلاعات کرملین، در جریان این رایزنی تلفنی، شرایط کلی منطقه قره باغ کوهستانی بعد از درگیری های نظامی اخیر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان و اقدامات انجام شده به منظور برقراری امنیت و تثبیت اوضاع، بر اساس توافقات سه جانبه مربوط به 9 نوامبر سال 2020 و 11 ژانویه سال 2021 درباره برقراری آتش بس در منطقه قره باغ مورد بحث و آنالیز نهاده شد. در این رابطه نیکول پاشینیان از کوشش های پیگیرانه و میانجی گرانه روسیه برای حل و فصل مسائل موجود در منطقه قدردانی کرد.

رئیس جمهوری روسیه و نخست وزیر ارمنستان که سه شنبه هفته گذشته نیز با یکدیگر مذاکراتی تلفنی داشتند، موافقت کردند که به تماس های دوجانبه ادامه دهند.

پیش از این اعلام شد که الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان و نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان پس از مذاکراتی تلفنی روز آدینه با شارل میشل رئیس شورای اروپا موافقت نموده اند که در تاریخ 15 ماه دسامبر (24 آذر ماه) و در حاشیه نشست سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا و شرکای شرقی این سازمان در بروکسل، با یکدیگر ملاقات و گفت وگو نمایند.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین نیز برگزاری نشست سران سه جانبه روسیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان را بعید ندانسته، ولی یادآور شده بود که برای این منظور ضروری است تا هر سه طرف اعلام آمادگی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 8770

به "ساخت و ساز ویلا: اوضاع قره باغ؛ موضوع مذاکرات مجدد پوتین و پاشینیان" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساخت و ساز ویلا: اوضاع قره باغ؛ موضوع مذاکرات مجدد پوتین و پاشینیان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت و ساز ویلا: اوضاع قره باغ؛ موضوع مذاکرات مجدد پوتین و پاشینیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید