بازدید توریستی از برلین و دوسلدورف آلمان (تور آلمان)

به گزارش یومی بلاگ، بازدید توریستی از برلین و دوسلدورف آلمان

به خاطر سخت شدن شرایط دریافت ویزا، هزینه نسبتاً بالا سفر خارج از کشور، و هزینه ای که هر بار برای خروج از کشور باید پرداخت گردد؛ امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند که پس از دریافت ویزا شنگن، در طی یک بار خروج از کشور چندین شهر و کشور را با هم ببینند و سپس به کشور بازگردند. مهم ترین نکته در مورد سفرهای چند مقصدی این است که افراد بتوانند زمان خود را به درستی برنامه ریزی نمایند تا از تمامی جاذبه های گردشگری این مقاصد تماشا نمایند و بعلاوه سفر لذت بخشی را نیز تجربه نمایند. در این مقاله سعی داریم تا سفری به دو شهر توریستی برلین و دوسلدورف را با یکدیگرتجربه کنیم پس با ما تا سرانجام این مقاله همراه باشید.

بازدید توریستی از برلین و دوسلدورف آلمان (تور آلمان)

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

دوسلدورف:

می توان گفت بیشتر افرادی که به کشور آلمان سفر می نمایند شهر دوسلدورف را نیز به عنوان یکی از مقاصد مورد نظر خود انتخاب می نمایند. این شهر یکی از شهرهای قدیمی کشور آلمان است. در قرن های 7 و 8 در این منطقه مردم به کشاورزی و ماهیگیری مشغول بوده اند. و نهایتاً در حدود سال های 1805 تا 1815 این منطقه به شهر دوسلدورف تبدیل شد و مرکز حکومت ناپلئون بناپارت گشت. بعدها پس از شکست ناپلئون این شهر به دست پروس ها افتاد و در سال 1946 مرکز استان نورد راین وستفالن گشت. شهر دوسلدورف در غرب کشور آلمان و در نزدیکی کن و رودخانه دوسل قرار گرفته است، و هر ساله فستیوال راین در این شهر برگزار می گردد. هم چنین فستیوال های مد دیگری نیز در این شهر برگزار می گردد که همین امر موجب سرازیر شدن دنیاگرد های زیادی به این شهر شده است.

آب و هوای شهر دوسلدورف نیز مانند تمامی شهرهای اروپایی از آب و هوایی اروپایی برخوردار است این یعنی زمستان هایی ملایم همراه با بارش کم برف دارد و از تابستان هایی گرم تا 10 درجه سانتی گراد استفاده می نماید. اگر در چند ماه آینده مسافر دوسلدورف خواهید بود. خوب است تا با جاهای تماشای دوسلدورف آشنا شوید تا بتوانید برنامه ریزی دقیق و خوب برای مدت اقامتتان دراین شهر داشته باشید.

یکی از مهم ترین مواردی که در سفر وجود دارد این است که شب را کجا بتوانید سپری کنید. همانطور که اشاره نمودیم سطح رفاهی این شهر بسیار بالا بوده و لذا هتل های این شهر نیز از امکانات مناسبی برای گردشگران برخوردار هستند، البته متناسب با این امکانات هزینه آن ها نیز بالا می رود. اگر نمی خواهید هزینه زیادی را برای اقامتتان در نظر بگیرید بهتر است تا از میان هتبل های سه ستاره و کمی دور تر از مرکز اقدام به رزرو هتل نمایید تا کمی هزینه پایین بیاید.

شهر دوسلدورف نیز مانند سایر شهرهای دنیا جاذبه های متنوعی را برای گردشگران خود در نظر گرفته است که از این بین می توان به جاذبه های طبیعی از جمله باغ ژاپنی نرد پارک، جاذبه هنری موزه کنست پلست، جاذبه تاریخی محله کایزس ورت و کاخ اشلاس بنرت و شهر قدیم دوسلدورف یا آلتشتات، و مانند همه شهرهای اروپایی کلیسای تاریخی خود یعنی لمبرتوس اشاره نمود که می توانید در سفر خود به این شهر از آن ها بازدید کنید.

افرادی که به تاریخ شهرها و ملت ها علاقه دارند همیشه در سفرهای خود به مکان های تاریخی می روند. در این شهر نیز می توانند جاذبه های تاریخی متعددی را مشاهده کنید، که یکی از این جاذبه ها محله کایزرس ورت است. این محله در واقع محله ای تاریخی در کنار یکی از مدرن ترین محله های این شهر است که بازدید از آن تجربه جالبی را برای شما رقم میزند. این محله در کنار رودخانه راین قرار گرفته است و انعکاس زیبایی از ساختمان های این محله را می توانید در این رودخانه مشاهده کنید.

محله دیگری که می توانید به آنجا بروید و از جاذبه های قدیمی آن تماشا کنید محله قدیمی دوسلدورف است. در این محله می توانید تالار بزرگ شهر و هم چنین مجسمه جان ویلیان دوم که سوار بر اسب را مشاهده کنید. حال که شما هزینه بلیط هواپیما و بسیاری چیزهایی دیگر را پرداخته اید، حیف است که به خوبی از جاهای تماشای این دو شهر لذت نبرید. با یک برنامه ریزی درست می توانید سفری ایده آل را تجربه کنید.

برلین:

برلین مرکز کشور آلمان است که علاقه مندان زیادی هر ساله به این شهر مدرن سنتی سفر می نمایند تا از جاذبه های آن بازدید نمایند. یکی از شهرهای زیبای دنیا که زندگی فوق مدرنی را در کنار زندگی سنتی قرون وسطی پدید آورده است برلین می باشد. این شهر که بزرگ ترین شهر آلمان نیز محسوب می گردد دارای جاذبه های گردشگری فراوانی از جمله بناهای تاریخی و کافه های دنج و سنتی است. در این شهر فرهنگ و هنر موج میزند و می توانید در هر گوشه از آن لذتی را برای خود بیابید. این شهر دارای آب و هوایی قاره ای است که یعنی دارای تابستان هایی گرم و طولانی و زمستان هایی سرد است. برترین زمان برای سفر به این شهر زیبا فصول بهار و پاییز است که هوای معتدلی را دارد.

هزینه های غذا در این شهر بسیار مقرون به صرفه است و به راحتی می توانید از شاورما و سوسیس های لذیذ این شهر بهره ببرید که در حدود 4 یورو قیمت دارند و یا از پیتزاهای 1 الی 2 یورویی این شهر خریداری کنید که هر تعداد بخواهید به شما برش پیتزا می فروشند. در رستوران های این شهر نیز می توانید غذای خود را میل کنید که در حدود 15 الی 25 یورو هزینه در بر دارد.

دروازه براندنبرگ:

این بنا که در سال 1971 برای پادشاه فردریک ویلهلم دوم ساخته شده است بنایی به تقلید از آکروپلیس آتن بوده است و به گاری با چهار اسبش معروف است. این بنا نمادی برای شهر برلین است که دارای 6 ستون و 5 ورودی است. ورودی وسط برای عبور پادشاه بوده و به مسیر سلطنتی معروف است و در ورودی های دیگر در زمان های قدیم محافظان و کسانی که مالیات ها را دریافت می نموده اند قرار داشته اند.

جزیره موزه:

برترین مکانی که می توانید در آن با تاریخ و فرهنگ کهن مردم این کشور آشنا شوید سر زدن به جزیره موزه است. همانطور که از نام این جزیره بر می آید این جزیره مکانی برای قرارگیری تمامی موزه های این شهر است که در سال های متمادی در این جزیره ساخته شده اند. از جمله موزه های این جزیره می توان به موزه قدیمی که میزبان جواهرات و تاج سلطنتی است و موزه نو و هم چنین گالری ملی و موزه بود اشاره نمود.

یادبود دیوار برلین و چک پوینت چارلی:

در سال 1961 آلمان شرقی با فتح برلین شرقی این دیوار را ساخت تا از خروج افراد و ورود آن ها به برلین غربی جلوگیری کند. این دیوار که اکنون تنها 1.4 کیلومتر آن به جای مانده است مکان مناسبی برای آگاهی یافتن از تاریخچه این مردم است. اکنون روی این دیوار از طرح های گرافیتی پر شده است.

منبع: طاهاگشت
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 12245

به "بازدید توریستی از برلین و دوسلدورف آلمان (تور آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید توریستی از برلین و دوسلدورف آلمان (تور آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید