بازسازی خانه ویلایی قدیمی

به گزارش یومی بلاگ، بازسازی خانه ویلایی قدیمی را می توان به عنوان عملی برای نگهداری و حفظ ویلاهای تاریخی و قدیمی و برگرداندن آنها به شرایط سابق شان، بهبود شرایط خانه ویلایی قدیمی نسبتا جدیدتر با تعمیر بخش هایی که در طول زمان آسیب دیده اند و یا حتی تغییرات اساسی به قصد اضافه کردن امکانات جدید و مدرن به یک خانه یا آپارتمان تعریف کرد. در هر کدام از این سطوح، باید قبل از هر چیز شرایط فعلی ساختمان و هدف بازسازی تعیین گردد تا بهترین رویکردها و روش ها برای انجام آن انتخاب گردد. با گشت و گذار در شهرهای عظیم جهان می توانید داستان خارق العاده آن ها را در افق شهری و ساختمان هایشان ببینید.

بازسازی خانه ویلایی قدیمی

جهت دریافت خدمات قیمت طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

با نوسازی و بازسازی خانه قدیمی، تاریخ، فرهنگ و میراث ما حفظ می گردد و با بازسازی خانه ها و منازل مسکونی، محیطی ایده ال برای زندگی شهروندان به وجود می آید. به هر منظوری که باشد، این کار احتیاجمند برنامه ریزی های دقیق، مهارت، دانش کافی و توانایی بالا برای به ثمر رساندنش است. به همین دلیل شما برای پروژه مورد نظر خود باید به یک مجری مطمئن و خبره مراجعه کنید. به همین منظور به شما پیشنهاد می کنیم که از متخصصان بازسازی خانه شرکت خبرنگاران بهره ببرید.

بازسازی خانه

بازسازی خانه ویلایی قدیمی به فرایندی اشاره دارد که در آن سعی می گردد تا چیزی به شرایطی خوب بعد از تعمیر برگردد. در صنعت ساختمان، بازسازی ساختمان و نوسازی به فرایند بهبود یا مدرن کردن یک ساختمان قدیمی، آسیب دیده یا غیر قابل استفاده اشاره دارد. این فرایند پایه ای تر و اساسی تر از فرایندی مانند بهسازی است، جایی که تمرکز بر بهبود به وسیله تمیز کردن، رنگ آمیزی، تزئینات و دکوراسیون و اضافه کردن تجهیزات جدید است. غیر از صاحبان خانه ها و منازل، خیلی معمول است که سرمایه گذاران، یک ملک قدیمی و یا کهنه ساز را خریده و آن را بازسازی نمایند تا به ارزش و قیمت آن افزوده گردد. عموما کار بازسازی خانه در دو دسته ساختاری و تزئینی قرار می گیرد.

بازسازی خانه ویلایی

مراحل بازسازی خانه ویلایی قدیمی

بازسازی خانه و ساختمان اصول و قواعدی دارد و باید که به درستی رعایت گردد تا سبب آسیب جدی به ساختمان نگردد. با ما همراه باشید تا این مراحل را آنالیز کنیم.

سقف و ستون ها

در ابتدای بازسازی خانه باید به شرایط و استحکام سقف و ستون ها توجه ویژه ای داشت. در صورت خرابی یا وجود نم در سقف باید علت آن پیدا گردد و به سرعت برطرف گردد. پس از آن با گچ کاری سقف نم را مستحکم کرد.

دیوارها

بخش بسیار مهمی از استحکام ساختمان به دیوارها هستند. اگر دچار نم یا نشست و ترک خوردگی، شکستگی شده باشند به بازسازی اساسی ساختمان احتیاج دارید. دیوارهای اصلی را نباید تخریب کرد چرا که وزن سقف و ستون ها را تحمل می نمایند. پس باید آن ها را تا می توان تراشید و مراحل نازک کاری شامل گچ کاری و سفیدکاری را یک بار دیگر انجام داد. دیوارهایی که حامل بار سقف یا ستون ها نیستند را می توان با رعایت اصول ایمنی تخریب کرد تا فضای بیشتر و مفیدتری در اختیار داشت.

درب و پنجر

برای بازسازی خانه ویلایی قدیمی حتماً باید وسایلی را تعویض کنید که شامل درب و پنجره ها نیز می گردد. امروزه با وجود پنجره های دوجداره می توانید هم ظاهر زیبایی به خانه خود دهید، هم منزل را در برابر سر و صدا، آلودگی، سرما و گرما عایق کنید. همچنین با استفاده از درب های ضد سرقت امنیت خانه را چند برابر کنید. برای دستشویی و حمام بهتر است از درب های ضد آب که با پوشش پلاستیکی پوشانده شده اند بهره ببرید.

بازسازی بخش ها خانه ویلایی

خانه ها دارای بخش های متفاوتی از لحاظ ساختار و کاربرد هستند که شامل سرویس ها اتاق خواب ها و آشپزخانه می شوند. بازسازی می تواند تفاوت اساسی در هر بخشی از این تقسیم داشته باشند.

بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه یک از پر جزئیات ترین فضاهای خانه است، به خصوص در یک خانه خالی، امکانات و ظاهر آشپزخانه بیشتر از هر چیزی به چشم می آیند. به همین خاطر است که در میان بخش های مختلف بازسازی ساختمان، بازسازی آشپزخانه یکی از محبوب ترین و مهم ترین کارها است. این کار همچنین یکی از بهترین راه ها برای افزودن به ارزش یک خانه است، اگر تمایل دارید بعد از کار نوسازی آن را بفروشید. تغییرات در آشپزخانه می تواند با هدف های گوناگونی از جمله افزایش فضای قابل استفاده، به روز کردن کابینت ها و وسایل الکتریکی و استفاده از شیرآلات و لوله کشی های جدید انجام گردد.

بازسازی اتاق خواب

اضافه کردن یک اتاق یک گزینه محبوب برای بازسازی خانه است. بسیاری از خانواده ها دوست دارند اتاق های جداگانه برای بچه ها داشته باشند. گاهی می توانید با تغییر دادن مکان دیوارها این فضای اضافه را به دست آورید. مقدار تغییرات و هزینه ها قابل توجه خواهند بود، چرا که عملا ساختار کلی خانه شما در این نوع بازسازی ساختمان تغییر خواهد نمود.

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام به شما این فرصت را می دهد تا به حس لوکس و مدرن بودن فضای خانه خود بیافزایید. این بخش از بازسازی می تواند استفاده از شیرآلات مدرن تا تغییر کلی لوله کشی یا اضافه کردن یک وان و اتاق دوش را شامل گردد. ضمناً در بیشتر خانه ها تعداد سرویس های بهداشتی از حالت ایده ال کمتر است؛ در فرایند بازسازی ساختمان شما این فرصت را دارید که یک سرویس بهداشتی به خانه خود اضافه کنید. البته با توجه به احتیاج به سیستم جدید فاضلاب و لوله کشی، تغییرات خیلی اساسی خواهند بود.

منبع: رویا مال
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 3605

به "بازسازی خانه ویلایی قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه ویلایی قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید