با همکاری بنیاد مستضعفان جزیره لارک هوشمند می گردد

به گزارش یومی بلاگ، مجری طرح آبادانی و پیشرفت جزیره لارک گفت:با همکاری بنیاد مستضعفان و یک سری از دانشجویان خوش ذوق به اسم دهکده هوشمند یک نرم افزاری طراحی شد که بتوانیم فعالیت های جزیره را هوشمند سازی کنیم.

با همکاری بنیاد مستضعفان جزیره لارک هوشمند می گردد

مسعود حیدروند مجری طرح آبادانی و پیشرفت جزیره لارک در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، درباره طرح هوشند سازی جزیره لارک گفت: با همکاری بنیاد مستضعفان و یک سری از دانشجویان خوش ذوق به اسم دهکده هوشمند یک نرم افزاری طراحی شد که بتوانیم فعالیت های جزیره را هوشمند سازی کنیم این نرم افزار یک نوع استارت آپ شتاب دهنده وبومی جزیر لارک است.

وی ادامه داد: این سامانه دهکده هوشمند اپلیکیشنی است که روی سیستم موبایل و یا کامپیوتر نصب می گردد و تمام مردم می توانند با مراجعه به دهیاری جزیره آن را در اختیار بگیرند و استفاده نمایند، دراین نرم افزار یک سری آموزش های لازم به وسیله دوره های آنلاین به هموطنان داده خواهد شد مانند چگونگی تفکیک زباله و یا آگاه شدن از منبع درآمدی که از تفکیک زباله می توان داشت.

حیدروند در مورد یاری این سامانه هوشمند در جذب توریست گفت: تردد شناورها در این منطقه همیشکی نیست از همین رو خیلی از مردم معطل آمدن شناور می شوند اما در این سامانه هوشمند طرحی در نظر گرفته شده است که می توانند تردد شناورها را مشاهده نمایند ومردم سر زمان مناسب به اسکله بیایند و این یعنی اینکه زمان تلف نخواهد شد.

مجری طرح آبادانی و پیشرفت جزیره لارک با اشاره به همکاری های لازم در هوشمد سازی جزیره گفت: بنیاد مستضعفان از این طرح دانش بنیان حمایت نموده و ما نیز جهت توسعه کسب و کار به مردم و استفاده از خدمات دانش بنیان با این شرکت همکاری کردیم تا به این منطقه بیاید و این نرم افزار را راه اندازی نمایند.

وی اظهار داشت: این نرم افزار برای استفاده عموم طراحی شده است و مردم می توانند نظرات خودشان را به دهیاری جزیری اطلاع رسانی نمایند همچنین باید بگویم استفاده از این نرم افزار به زودی امکان پذیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1842

به "با همکاری بنیاد مستضعفان جزیره لارک هوشمند می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با همکاری بنیاد مستضعفان جزیره لارک هوشمند می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید