ببینید؛ از بازی تازه مونوپولی برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد

به گزارش یومی بلاگ، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) و استودیوی انجین سافتور (Engine Software) به تازگی از بازی مونوپولی (Monopoly) برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

ببینید؛ از بازی تازه مونوپولی برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد

در مونوپولی نو، این سری کلاسیک با گرافیک و گیم پلی بهبود یافته بازمی گردد تا بار دیگر این تجربه رومیزی را در قالب بازی ویدیویی زنده کند. در این نسخه وقتی بازیکنان در اطراف تخته حرکت می نمایند، می توانند محله مسکونی را تحسین نمایند و از صبح های آفتابی گرفته تا شب های طوفانی، جلوی چشمانشان تغییر شکل آب و هوا را ببینند. در این میان می توان هر گوشه و کنار شهر را کاوش کرد تا نشانه های پنهان را کشف کرد. در بیانیه استودیوی سازنده آمده است:

شما می توانید این بازی را با حداکثر شش بازیکن در اتاق خود بازی کنید یا مسابقات آنلاین را برای رقابت با غول های املاک از سراسر دنیا تجربه کنید. مونوپولی به گونه ای طراحی شده است که بازیکنان می توانند انتخاب نمایند که یک کنترلر را با یکدیگر به اشتراک بگذارند یا هر کدام از آن ها کنترلر خاص خود را داشته باشند.

از طرفی بازی سطح خوبی از شخصی سازی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد و آن ها می توانند در کنار مواردی نظیر نوع تاس، قوانین خاص خود را برای بازی اتخاذ نمایند. به عنوان مثال حالت سریع بازیکنان را مجبور می نماید استراتژی های خود را تغییر دهند که به نوبه خود منجر به پیشرفت سریع تر و مسابقات کوتاه تر می گردد.

بازی مونوپولی در ماه سپتامبر امسال برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه می گردد. می توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 خرداد 1403 بروزرسانی: 24 خرداد 1403 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 14042

به "ببینید؛ از بازی تازه مونوپولی برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از بازی تازه مونوپولی برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید