ببینید؛ بازسازی Star Wars: Bounty Hunter مرداد ماه منتشر می گردد

به گزارش یومی بلاگ، شرکت Aspyr از نسخه بازسازی شده بازی Star Wars: Bounty Hunter برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

ببینید؛ بازسازی Star Wars: Bounty Hunter مرداد ماه منتشر می گردد

نسخه بازسازی شده و بهبود یافته Star Wars: Bounty Hunter که بیش از 20 سال پیش منتشر شد. این بازی پیش از وقایع فیلم پیش عایدی Attack of the Clones می گذرد و جانگو فت، پدر کلون بوبا فت، در آن نقش آفرینی می نماید و کار خطرناکی را برای از بین بردن یک جدای تاریک به عهده می گیرد. در طول مسیر، بازیکنان می توانند در حین شرکت در مبارزات سوم شخص و پلتفرمینگ، بونتی های مختلفی را بدست آورند.

این ریمستر دارای تکسچرهای بهبود یافته، سیستم نورپردازی نو است و حتی یک چراغ قوه را به سلاح های جانگو فت اضافه می نماید. این چراغ قوه در بعضی از منطقه ها بازی که واقعا تاریک هستند یاری کننده خواهد بود و مسئله ای که کاربران بیست سال پیش با آن درگیر بودند را حل می نماید.

خبر بزرگ تر و هیجان انگیزتر این است که این ریمستر نو بالاخره از یک استراگ که در فایل های اصلی بازی به جای مانده است، استفاده می نماید. در واقع در Bounty Hunter یک بافت با وضوح پایین وجود داشت که حاوی یک پیغام مخفی بود: برای بازی در نقش بوبا همه بونتی ها را به پول نقد تبدیل کنید. این در بازی اصلی میسر نبود و حتی با انجام این کار، قفل بوبا فت باز نمی شد.

با این حال، در نسخه نو پس از اتمام بازی، بازیکنان می توانند در نقش شخصیت ذکر شده قرار گیرند. البته این موضوع تاثیری در روایت ندارد. با این حال برای هواداران بوبا فت احتمالا اهمیتی نخواهد داشت، زیرا این نزدیک ترین چیز به یک بازی مناسب این شخصیت است، به خصوص که بازی Star Wars 1313 نیز لغو شده است.

بازسازی Star Wars: Bounty Hunter در تاریخ 1 آگوست (11 مرداد) امسال با قیمت 20 دلار برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه می گردد. می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 تیر 1403 بروزرسانی: 14 تیر 1403 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 14046

به "ببینید؛ بازسازی Star Wars: Bounty Hunter مرداد ماه منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازسازی Star Wars: Bounty Hunter مرداد ماه منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید