جزئیاتی از مراحل اضافی بازسازی لست آو آس 2 منتشر شد

به گزارش یومی بلاگ، بازسازی لست آو آس 2 برای پلی استیشن 5 در راه است و به تازگی جزئیات بیشتری از مراحل اضافی آن منتشر شده است.

جزئیاتی از مراحل اضافی بازسازی لست آو آس 2 منتشر شد

همانطور که در زمان معرفی اعلام شده بود، این ریمستر دارای مراحلی از دوران ابتدایی توسعه بازی است که از نسخه نهایی حذف شده اند. بعلاوه ساعت ها توضیحات از سوی توسعه دهندگان در دسترس خواهد بود تا به شما یاری کند درباره دنیای ایجاد شده به وسیله ناتی داگ (Naughty Dog) اطلاعات بیشتری کسب کنید. حال اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، نام مراحل نو را به علاقه مندان نشان می دهد که شامل Sewers ،Jackson Party و Boar Hunt است.

جالب است بدانید که دیتاماینرها قبلا کشف نموده بودند که Jackson Party قرار بود بخشی قابل بازی از لست آو آس 2 باشد، اگرچه هرگز به نسخه نهایی نرسید. نیل دراکمن (Neil Druckmann)، کارگردان خلاقیت بازی، بعلاوه قبلا در خصوص یک بخش شکار گراز در بازی صحبت نموده بود که به خاطر حفظ ریتم گیم پلی بازی کنار گذاشته شد. در واقع این مرحله قرار بود به فرآیند شکار گراز به وسیله دینا و الی پرداخته و نشان دهد الی قادر به رها کردن شکار خود نیست. به گفته دراکمن، این بخشی از نحوه برخورد او با اختلال اضطراب پس از سانحه (PTSD) بود. طبق گفته ها در لحظات مرگ گراز، الی فریادهای جوئل را می شنود.

لازم به ذکر است که این ریمستر از قدرت پلی استیشن 5 برای کاهش زمان بارگذاری و گزینه قفل فریم ریت برای تلویزیون هایی که از VRR پشتیبانی می نمایند، استفاده می نماید. بعلاوه در این نسخه پیشرفت های بصری از جمله خروجی رزولوشن 4K نیتیو در حالت Fidelity و 1440p ارتقا یافته به 4K در حالت پرفورمنس دریافت خواهید کرد. بهبودهای اضافی عبارتند از افزایش وضوح بافت ها، بهبود کیفیت سایه ها، نورپردازی و غیره اشاره نمود.

جزئیات نوی در خصوص حالت روگ لایک بازی نیز فاش شده است. این حالت شما را وادار می نماید که در برخوردهایی تصادفی که با یک نبرد با باس پایان می یابند، شرکت کنید. شما چندین ویژگی نیز در دسترس خواهید داشت و می توانید به عنوان افرادی از جمله تامی (Tommy)، لو (Lev)، جسی (Jesse)، دینا (Dina) و غیره بازی کنید. این شخصیت های قابل بازی دارای ویژگی های متفاوتی برای مطابقت با سبک های مختلف بازی خواهند بود و اسکین هایی نیز برای آن ها و سلاح ها وجود خواهد داشت. این اسکین ها برای الی و ابی نیز وجود خواهند داشت. حالت عکاسی نیز با ویژگی های نوی مانند نورپردازی پویا و بعلاوه گزینه های قاب و لوگوی نو بهبود یافته است.

هرچند شاید هیجان انگیزتر از همه این باشد که این بازی از دوال سنس به طور کامل پشتیبانی خواهد نمود. از این رو، می توانید از بازخورد لمسی و بعلاوه ماشه های تطبیق پذیر باشیدو لذت ببرید در نهایت این نسخه مورد استقبال همه قرار نگرفته است و بعضی تغییرات گرافیکی آن را چندان کافی نمی دانند. خوشبختانه، اگر نسخه اصلی را دارید، می توانید با پرداخت 10 دلار به این نسخه دست پیدا کنید. این بازسازی در 19 ژانویه 2024 (29 دی 1402) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آذر 1402 بروزرسانی: 6 آذر 1402 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 13736

به "جزئیاتی از مراحل اضافی بازسازی لست آو آس 2 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از مراحل اضافی بازسازی لست آو آس 2 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید