بقعه عبدالمعصوم سیدعبداله واقع در محله پنج شنبه بازار بازسازی و بازسازی شد

به گزارش یومی بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- اکنون بقعه عبدالمعصوم سیدعبداله واقع در محله پنج شنبه بازار بازسازی و بازسازی شد .

بقعه عبدالمعصوم سیدعبداله واقع در محله پنج شنبه بازار بازسازی و بازسازی شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درشهرستان بابل:سید مجتبی حکیمشهرداربابل،بسیاری ازمقبره های امامزادگان و بقاع متبرکه در بابل به علت فرسوده بودن احتیاج به بازسازی و بازسازی دارد .

وی اضافه نمود:بعضی از این بقاع متبرکه دارای هیئت امنا و موقوفات رسمی بوده و در اداره اوقاف شهرستان بابل نیز شناسنامه دارند .

دکترحکیم توضیح داد: احیا وساماندهی بقاع متبرکه بعهده اداره اوقاف میباشد ولی شهرداری در راستای حفظ منظر شهری وارج نهادن به این صندلی با هماهنگی ریاست محترم اوقاف شهرستان اقدام به بازسازی آن نموده است .

شهرداربابل بیان داشت:توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی از احتیاجهای مهم جامعه بوده و تعظیم و تکریم این مکانها در دستور کار شهرداری می باشد .

لازم به ذکر است:بقعه عبدالمعصوم سیدعبداله روبروی مدرسه علمیه عصمتیه در محله باقر ناظر بابل واقع شده است و شهرداری بابل علاوه بر بهسازی آن نسبت به ترمیم روشنایی منطقه نیز اهتمام ورزیده است

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 5437

به "بقعه عبدالمعصوم سیدعبداله واقع در محله پنج شنبه بازار بازسازی و بازسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بقعه عبدالمعصوم سیدعبداله واقع در محله پنج شنبه بازار بازسازی و بازسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید