برترین استخرهای تهران

به گزارش یومی بلاگ، در این مقاله شما با بعضی از برترین استخرهای تهران آشنا می شوید که برای تهیه بلیط می توانید به وبسایت تخفیفان مراجعه کنید.

برترین استخرهای تهران

با بالا رفتن دمای هوا در تابستان تهران، هیچ سرگرمیی هیجان انگیزتر و پرنشاط تر از گذراندن یک بعد از ظهر آفتابی در استخر نیست. اگر هوادار استخرهای روباز و آفتاب گرفتن در اطراف آن باشید و یا اگر ترجیح می دهید برای ساعتی از آفتاب گرم تابستان فرار کنید، در شهر تهران گزینه های متنوع و مناسبی برای شما وجود دارد. در این مطلب برای شما لیستی از برترین استخرها را جمع آوری نموده ایم. پس حوله را بردارید و روانه یکی از این مکان ها شوید و حس طراوت را تجربه کنید!

1. استخر چهارفصل باشگاه انقلاب

قابلیت استفاده از استخر در همه فصول سال، فضایی منحصر به فرد، کیفیت بالای آب استخر و سرویس دهی عالی استخر چهار فصل روباز باشگاه انقلاب، این مجموعه را به یکی از برترین و مجهزترین استخرهای ایران تبدیل نموده است. سیستم تصفیه استخر چهار فصل باشگاه انقلاب مجهز به گاز کلر و ازون میباشد و تست کیفیت به وسیله تیم مربوطه، چندین مرحله در هر سانس انجام میشود.

از مزایای دیگر این استخر اینست که علاوه بر شنا می توانید از امکانات دیگر مجموعه ورزشی انقلاب مانند جاده تندرستی، زمین والیبال ساحلی، مراکز ماساژ و ... هم بهره ببرید.

2. استخر مجموعه ورزشی شهید کشوری

یکی از استانداردترین و مجهزترین استخرهای تهران، استخر شهید کشوری است که در خیابان میرداماد تهران واقع شده است. این مجموعه علاوه بر استخر اصلی، دارای دو حوضچه جکوزی، سونای خشک و بخار، استخربچه ها، دو مجموعه رختکن، سالن بدنسازی و تراس آفتاب است. اگر در پی تجربه ای متفاوت از شنا هستید، استخر مجموعه شهید کشوری را تجربه کنید!

3. دهکده آبی پارس

این پارک یکی از بزرگترین پارک های آبی سرپوشیده کشور است که با آخرین تکنولوژی روز جهان و استاندارهای بین المللی در فضایی 14هزار متر مربعی ساخته شده است. در این پارک می توانید اوج هیجان و شادی را تجربه کنید! از امکانات این پارک آبی علاوه بر استخر می توان به سرسره های پیچشی، یو، سرعتی، مسابقه ای و سقوط آزاد ساده و لوپدار،سیاه چال،چاله فضایی،رودخانه وحشی، دریاچه موج و محل بازی بچه ها اشاره نمود. این پارک در کیلومتر 22 اتوبان تهران-کرج واقع شده است.

4. مجموعه ورزشی شهید چمران (بولینگ عبدو)

یکی از قدیمی ترین و پرهوادارترین مجموعه های سرگرمیی تهران بدون شک مجموعه ورزشی چمران است که نام پیشین آن بولینگ عبدو است. این مجموعه از بخش های فرهنگی، ورزشی، سرگرمیی و تجاری تشکیل شده است. به همین علت بعد از یک آب تنی آرامش بخش می توانید از فودکورت، سینما و دیگر مراکز این مجموعه بهره ببرید و سرگرمی آخر هفته خود را کامل کنید. از امکانات استخر بولینگ عبدو می توان به این موارد اشاره نمود: استخر به ابعاد 25*12، سونا خشک و بخار،بیلیارد، فوتبال دستی، تونل مه، حوضچه آبسرد و ...

این استخر را در خیابان شریعتی تهران بالاتر از پل صدر می توانید پیدا کنید.

5. استخر نارسیس

در شرق تهران پیدا کردن استخر مجهز و شیک چندان آسان نیست اما یکی از مجلل ترین و مدرن ترین استخرهای تهران که در تهرانپارس واقع شده است، استخر نارسیس است. یکی از امکانات ویژه این استخر، غار نمکی است که در هر استخری نمی توانید مشابه آن را پیدا کنید. از فواید غار نمکی می توان از بین بردن باکتری ها و میکروب های بدن، درمان بیماری های پوستی و بهبود بعضی بیماری های روانی را ذکر کرد. پس همزمان با سرگرمی و ورزش به فعالیت درمانی هم بپردازید!

استخر نارسیس در تهرانپارس، خیابان فرجام، بین عادل و زرین واقع است.

برای خرید با تخفیف بلیت این استخرهای روباز و سرپوشیده می توانید به وبسایت تخفیفان مراجعه کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 10450

به "برترین استخرهای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین استخرهای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید