بهترین مینی ون های معرفی و عرضه شدند

به گزارش یومی بلاگ، به تازگی کارشناسان فهرستی از بهترین مینی ون های معرفی و عرضه شده در سال جاری میلادی را منتشر کرده اند که برای بسیاری از علاقمندان به سفر مناسب هستند.

بهترین مینی ون های معرفی و عرضه شدند

به گزارش خبرنگار ، به تازگی کارشناسان فهرستی از بهترین مینی ون های معرفی و عرضه شده در سال جاری میلادی را منتشر کرده اند که برای بسیاری از علاقمندان به سفر مناسب هستند.

مینی ون ها معمولا یکی از دسته بندی های پرطرفدار و محبوب میان علاقمندان به سفر، گردش و طبیعت گردی در جهان به شمار می رود که حالا به انتخاب کارشناسان و متخصصان فعال در صنعت خودروسازی به نقل از وب سایت دیجیتال ترندز، در فهرست زیر به نام و برخی از مشخصان کلی آن ها اشاره شده است:

1. کرایسلر پاسیفیکا (Chrysler Pacifica)

یکی از جالب ترین و کاربردی ترین قابلیت های این خودرو بدون شک سیستم Stow N Go folding seat system است که به کاربران و سرنیشنان خودرو اجازه می دهد تا در صورت عدم نیاز به صندلی های خودرو، آن را تا کرده و از فضای آن برای جا دادن بار های خود استفاده کنند. این خودرو همچنین به قابلیت های دیگری همچون AT&T 4 G LTE و جاروبرقی درونی نیز مجهز شده اند.

2. تویوتا سی نا (Toyota Sienna)

یکی از قابلیت های برجسته در این مینی ون، امکان استفاده در آب و هوای برفی و جاده های یخ زده است که به علاقمندان به سفر اجازه می دهد تا بدون در نظر دریافت شرایط آب و هوایی و دشواری های سفر های جاده ای در زمستان، به پیمایش راستا های مورد نظر خود ادامه دهند. مدل چهار چرخ محرک (4 wd) این خودرو که قیمت بالاتری نیز نسبت به مدل عادی و استاندارد آن دارد، برای جلوگیری از گیر افتادن در جاده های غیرمتعارف بسیار مناسب خواهد بود. تویوتا سی نا در حال حاضر تنها مینی ون چارچرخ محرکی است که در بازار ایالات متحده آمریکا موجود بوده و به فروش می رسد.

3. هوندا ادیسه (Honda Odyssey)

این خودرو که برای عرضه در سال 2018 میلادی باری دیگر بازطراحی شده بود، از المان های جدیدی به منظور سهولت استفاده سرنشینان خودرو و بهره مندی از امکانات داخلی آن برخوردار است که آن را در مقایسه با بسیاری دیگر از رقبای حاضر در بازار، متمایز خواهد کرد.

4. کیا سدونا (Kia Sedona)

در میان محصولات معرفی شده در این گزارش که به انتخاب کارشناسان و متخصصان فعال در صنعت خودرو به نقل از وب سایت دیجیتال ترندز انتخاب شده اند، این مینی ون بجز کرایسلر پاسیفیکا، از قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری برخوردار است و برای آن دسته از کاربران و مشتریانی که علاقه و تمایل زیادی برای خریداری یک مینی ون گران قیمت ندارند، مناسب و ایده آل خواهد بود. این خودرو به خوبی قادر خواهد بود با رقبای قدرتمند خود نظیر هوندا و تویوتا به رقابت بپردازد.

این خودرو همچنین به مدت 10 سال یا پیمایش 100 هزار مایل گارانتی دارد و به قابلیت و امکانات پیشرفته ای نیز مجهز شده است تا به دارندگان آن اجازه دهد تا به هنگام سفر از قابلیت های آن بهره مند شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1425

به "بهترین مینی ون های معرفی و عرضه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مینی ون های معرفی و عرضه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید