بوفون: ایتالیایی ها از حفظ توپ متنفرند!، اسپانیایی ها به خاطر پاسکاری تشویق و ما هو می شویم

به گزارش یومی بلاگ، کاپیتان تیم ملی ایتالیا از عدم حمایت هموطنانش از او و هم تیمی هایش در شب کسب پیروزی خانگی برابر رژیم اشغالگر قدس ابراز تأسف کرد.

بوفون: ایتالیایی ها از حفظ توپ متنفرند!، اسپانیایی ها به خاطر پاسکاری تشویق و ما هو می شویم

با ما همراه باشید و با ارزان ترین فصل تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا شب گذشته (سه شنبه) در یک بازی خانگی از هفته هشتم مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برابر رژیم اشغالگر قدس به سختی و با تک گل چیرو ایموبیله در دقیقه 53 به رجحان رسید که این نتیجه و عملکرد مردان جامپیرو ونتورا به دل طرفداران ننشست و سبب شد که آنها آتزوری را در سرانجام نیمه اول و در مقاطعی از بازی هو نمایند.

جان لوئیجی بوفون، کاپیتان لاجوردی پوشان درباره این اتفاق به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: بله، گاهی اوقات که ما نمی توانستیم راهی برای رسیدن به دروازه حریف پیدا کنیم هو می شدیم اما این شیوه ای که بازی می کردیم بخشی از فلسفه فوتبال ماست. در ایتالیا هیچ شخصی برای تملک توپ اهمیت قائل نیست. در اسپانیا اما اگر تیم ملی شان در 20 متر 200 پاس دهد، همه تماشاگران آغاز به تشویق می نمایند در حالی اینجا ما به خاطر انجام این کار هو می شویم.

بوفون ادامه داد: ما سعی کردیم شرایط را به گونه ای پیش ببریم که برای طرفداران خوشایند باشد پس طبیعی بود که در این میان چند بار در خط دفاعی دست به ریسک بزنیم.

کاپیتان یوونتوس در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی ایتالیا باز هم باید به استفاده از سیستم 4-2-4 ادامه دهد، تأکید کرد: این سرمربی است که در این باره تصمیم می گیرد. این وظیفه اوست و تاکتیکی که انتخاب می نماید بر اساس قابلیت بازیکنانی است که در تیمش دارد. به نظر من ونتورا دارد کارش را خوب انجام می دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 2795

به "بوفون: ایتالیایی ها از حفظ توپ متنفرند!، اسپانیایی ها به خاطر پاسکاری تشویق و ما هو می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: ایتالیایی ها از حفظ توپ متنفرند!، اسپانیایی ها به خاطر پاسکاری تشویق و ما هو می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید