بی توجهی باشگاه آلومینیوم اراک نسبت به ورزشگاه امام خمینی(ره)

به گزارش یومی بلاگ، محمد همتی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان بارها در جلسات مختلف از باشگاه آلومینیوم اراک خواسته است که با توجه به حضور مستمر این باشگاه در فوتبال کشور برابر قوانین و مقررات اصل 44 قانون اساسی به ازای پرداخت هزینه ها در قالب پروژه مشارکت، نگهداری ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی (ره) را خود بر عهده بگیرد.

بی توجهی باشگاه آلومینیوم اراک نسبت به ورزشگاه امام خمینی(ره)

وی اضافه نمود: بسیاری از باشگاه های کشور به عنوان یکی از سرمایه های اصلی و پایدار خود ورزشگاه های ورزشی را در اختیار گرفته و با برنامه ریزی های بلند مدت خود در جهت توسعه فوتبال و رشته های دیگر از آن بهره برداری می کنند. اما باشگاه آلومینیوم حتی نسبت به پرداخت حداقل هزینه ها نیز اقدامی نکرده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی شرح داد: تا به امروز اعتباری برای تکمیل و بازسازی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک و شهید چمران ساوه تخصیص نیافته است و تمامی اقداماتی که در راستای آماده سازی ورزشگاه ها انجام پذیرفته از منابع داخلی اداره کل در سال های 98و 99 تخصیص و تأمین شده است.

همتی بیان نمود: یکی از تولید کنندگان پیروز داخلی و بومی استان که در راستای نوررسانی 2 ورزشگاه با این اداره کل همکاری داشتند نسبت به عدم دریافت مطالبات خود معترض است و در هفته گذشته بیان نمود در صورت عدم همکاری مسئولان تجهیزات نور ورزشگاه امام خمینی (ره) را جمع آوری می کند و با این کار امکان میزبانی کننده استان مرکزی در لیگ برتر سلب می شود.

وی ادامه داد: در نهایت با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان این موضوع حل و فصل شد و مسابقات آینده آلومینیوم سازی اراک در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار می شود اما از باشگاه آلومینیوم اراک انتظار می رود نسبت به حفظ و نگهداری محل برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال که در اجاره باشگاه است همکاری و توجه بیشتری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7512

به "بی توجهی باشگاه آلومینیوم اراک نسبت به ورزشگاه امام خمینی(ره)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی توجهی باشگاه آلومینیوم اراک نسبت به ورزشگاه امام خمینی(ره)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید