تبدیل پاتوق ممد دراز و چهل پله تهران به محل تفریح شهروندان ، خداحافظی 872 معتاد با این پاتوق ها

به گزارش یومی بلاگ، رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: همکاران در شهرداری این کلان شهر به ویژه در منطقه ها دو و پنج تلاش کردند تا فضای بیشتری در محدوده گردشگری دره فرحزاد برای ایام نوروز شهروندان فراهم شود.

تبدیل پاتوق ممد دراز و چهل پله تهران به محل تفریح شهروندان ، خداحافظی 872 معتاد با این پاتوق ها

به گزارش خبرنگاران آنلاین، سید احمد علوی در این باره گفت: اتفاق خوبی در زمینه ایجاد فضای گردشگری در دره فرحزاد رخ داد و نسبت به سال های گذشته فضای بیشتری برای فراغت و تفریح خانواده ها فراهم و در این محدوده پاک سازی نیز انجام شد.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که خانواده های زیادی از این فضای سرسبز و طبیعت بی نظیر و بکر مرکز استفاده می کنند.

پاکسازی پاتوق ممددراز

وی با بیان اینکه دره فرحزاد دارای چهار پاتوق به نام های ممد دراز، خزایی، پل آهنی و چهل پله است، شرح داد: شهرداری منطقه پنج با همکاری نیروی انتظامی در مراحل مختلف تا سی ام بهمن 1401، ‬ 872 نفر از معتادان متجاهر در پاتوق ها را جمع آوری کردند و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

علوی با اشاره به اینکه این پاتوق ها به طور کامل پاکسازی شده است، اضافه کرد: در مرحله بعد با نیروی انتظامی هماهنگی هایی انجام و برای هر یک از این پاتوق ها کیوسک پلیس در نظر گرفته شده است.

استقرار کیوسک پلیس

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: کیوسک پلیس از جمع شدن دوباره معتادان و متجاهران در این پاتوق ها جلوگیری می کند.

فرحزاد یکی از خوش آب وهواترین منطقه ها تهران است، که ساکنان مرکز و گردشگران در طول سال از آن بازدید می کنند. این منطقه در روزهای تعطیل و انتها هفته ها بسیار پرازدحام است. موقعیت جغرافیایی مناسب دره فرحزاد و آب و هوای مطلوب آن سبب راه اندازی رستوران ها و باغچه های خانوادگی شده است و بسیاری افراد برای صرف غذا در محیطی سرسبز به این منطقه می روند. این منطقه در شمال غربی تهران، بین منطقه ها دو و پنج شهرداری واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 فروردین 1402 بروزرسانی: 12 فروردین 1402 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 12578

به "تبدیل پاتوق ممد دراز و چهل پله تهران به محل تفریح شهروندان ، خداحافظی 872 معتاد با این پاتوق ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "تبدیل پاتوق ممد دراز و چهل پله تهران به محل تفریح شهروندان ، خداحافظی 872 معتاد با این پاتوق ها" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل پاتوق ممد دراز و چهل پله تهران به محل تفریح شهروندان ، خداحافظی 872 معتاد با این پاتوق ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید