تحقق زودهنگام پیش بینی های گیتس و هراری در زمانه کرونا

به گزارش یومی بلاگ، شرکت نرم افزاری OpenText کانادا تجربه دورکاری دو ماه گذشته خود را چنان پیروز ارزیابی نموده است که میخواهد نیمی از دفاترش را برای همواره ببندد.

تحقق زودهنگام پیش بینی های گیتس و هراری در زمانه کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از گلوب اندمیل، 95 درصد از 15 هزار نیروی شرکتی نرم افزاری در کانادا تجربه ای پیروز از دورکاری خود ثبت کردند تا آنجا که این شرکت روش کاری جدید را به عنوان سبکی ترکیبی اعلام نموده و میخواهد نیمی از دفاتر خود را برای همواره بسته نگه دارد. مارک بارنچی مدیر عامل شرکت Open Text با اعلام این خبر اضافه کرد مدل ترکیبی جدید را از شرایط حاصل از بیماری کووید19 الهام گرفته است.

در طول یک هفته، بیش از 95٪ از کارمندان OpenText به کار از راه دور منتقل شدند اما بهره وری این شرکت به طور کلی حفظ شد. با توجه به این، OpenText تقریباً 50٪ از دفاتر خود را بازگشایی نخواهد کرد و یک مدل ترکیبی را با کارمندانی ادامه می دهد که کار خود را از خانه انجام می دهند. البته دفاتر شرکت های عظیم، مراکز تفریحی، مراکز نوآوری و دفاتر مرکزی کشور در صورت بهبود شرایط قرنطینه دوباره باز خواهند شد.

این سبک جدید کاری چیزی است که مدیران رده بالای بیشتر شرکت های عظیم در حال آنالیز آن هستند زیرا با کاهش احتیاج به مستغلات و دفاتر، می توانند سرمایه شرکت های خود را در زمینه های توسعه تجارت خود متمرکز نمایند و کارمندان نیز با حفظ امنیت شغلی و بهره وری، به کار از خانه ادامه خواهند داد.

پیش از این، بیل گیتس و یووال نوح هراری از تغییرات سبک کاری و تغییر روتین زندگی به عنوان اثرات جانبی همه گیری ویروس جدید کرونا گفته بودند و علاقه مندی شرکت ها و کارمندان به دورکاری را پیش بینی نموده بودند. شرکت OpenText کانادا یکی از شرکای کاری شرکت آمازون در زمینه وب است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4105

به "تحقق زودهنگام پیش بینی های گیتس و هراری در زمانه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق زودهنگام پیش بینی های گیتس و هراری در زمانه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید