تمدید بسته ماندن مرز کانادا، آمریکا تا 21 جولای

به گزارش یومی بلاگ، کانادا و آمریکا طی توافق دو جانبه ای تصمیم گرفته اند تا 21 جولای مرز مشترک خود را به روی هم بسته نگه دارند. جاستین ترودو این خبر را امروز در جلسه توجیهی روزانه خود که در خصوص کرونا برگزار کرده اعلام کرده است. او گفته است من اکنون می توانم تایید کنم که ما و ایالات متحده آمریکا به توافق رسیده ایم تا 21 جولای مرز مشترک خود را بسته نگه داریم. این تصمیم مهمی است که امنیت و سلامت مردمان هر دو کشور را تامین می نماید.

تمدید بسته ماندن مرز کانادا، آمریکا تا 21 جولای

لازم به ذکر است از 21 مارس زمانی که محدودیت های سفر اعمال شد، سفر غیرضروری به کانادا ممنوع است. از آن تاریخ تا امروز این توافق هر ماه تمدید شده است. هدف از بسته ماندن مرز مشترک هر دو کشور جلوگیری از شیوه و نفوذ ویروس کرونا اعلام شده است.

از ماه مارس تنها افرادی که برای انجام امور ضروری مرتبط با کارهایی نظیر پشتیبانی از زیرساخت های حیاتی، کار و تحصیل و یا پیوستن به خانواده و نیز تجارت به کانادا سفر می نمایند حق عبور از مرز این کشور را دارند. سفر به کانادا برای اهدافی غیر از این امور غیرضروری و ممنوع است.

تعریف کانادا از سفر ضروری سفری است که غیراختیاری باشد. در زیر لیستی از افراد مجاز به سفر به کانادا آوره می گردد هرچند افراد مجاز محدود به لیست زیر نیستند:

  • شهروندان کانادا
  • دارندگان اقامت دائم کانادا
  • نیروی کار خارجی موقت
  • دانشجویان خارجی که قبل از 16 مارس ویزای تحصیلی معتبر داشتند
  • دارندگان اقامت دائم تاییدشده که تاییدیه اقامت دائم خود را قبل از 18 مارس گرفته اند
  • بستگان درجه یک کانادایی ها نیز می توانند از آمریکا وارد کانادا شوند.
منبع: ویزا موندیال
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 8797

به "تمدید بسته ماندن مرز کانادا، آمریکا تا 21 جولای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید بسته ماندن مرز کانادا، آمریکا تا 21 جولای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید