طراحی سر در ورودی ویلا: تصادف اتوبوس و تریلی در محور باغین به بردسیر ، 2 کشته و 17 مصدوم

به گزارش یومی بلاگ، خبرنگاران/کرمان رئیس اورژانس کرمان گفت: برخورد اتوبوس و تریلی در محور باغین به بردسیر 2 کشته و 17 مصدوم بر جای گذاشت.

طراحی سر در ورودی ویلا: تصادف اتوبوس و تریلی در محور باغین به بردسیر ، 2 کشته و 17 مصدوم

جهت دریافت خدمات طراحی سر در ورودی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

صابری گفت: حدود ساعت 1 بامداد امروز سه شنبه(14 دی ماه) در پی دریافت گزارش برخورد اتوبوس به تریلی در کیلومتر 10 محور باغین به بردسیر بلافاصله 5 تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس کرمان اضافه کرد: در پی این حادثه متاسفانه 2 مَرد 20 و 28 ساله به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باختند و 17 نفر مصدوم شدند که مصدومان شامل 9 مَرد و 8 زن با رده سنی 7 الی 53 ساله می باشند.

رئیس اورژانس کرمان اضافه کرد: 14 نفر از مصدومان این حادثه بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب به وسیله تیم های فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل و 3 نفر در محل حادثه درمان سرپایی شدند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، صابری خاطر نشان کرد: حال عمومی مصدومان این حادثه مساعد گزارش شده است. و طبق گزارش اتوبوس از مشهد راهی بندر عباس بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 9289

به "طراحی سر در ورودی ویلا: تصادف اتوبوس و تریلی در محور باغین به بردسیر ، 2 کشته و 17 مصدوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سر در ورودی ویلا: تصادف اتوبوس و تریلی در محور باغین به بردسیر ، 2 کشته و 17 مصدوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید