تصاویر حرارتی از کار در خانه و دستگاه های برقی که به شدت خطرناک و ناامن هستند

به گزارش یومی بلاگ، در آستانه تعطیلی دو هفته ای مشاغل و شرکت ها هستیم. احتمالا، تعداد زیادی از مردم به سوی کار در خانه رو می آورند.

تصاویر حرارتی از کار در خانه و دستگاه های برقی که به شدت خطرناک و ناامن هستند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

کار در خانه و دورکاری خانگی مزایا و فواید زیادی دارد که بسیاری از ما با آن ها آشنا هستیم و در رسانه ها و سایت ها هم مرتب درباره شان صحبت می نمایند ولی از معایب، مضرات و خطرات کار در خانه کمتر صحبت می گردد.

نشریه دیلی میل تصاویر حرارتی از بعضی منازل انگلیس و در شرایط کار در خانه منتشر نموده است که شرایط بسیار خطرناک دمای بالای دستگاه های برقی در اطراف بچه ها و انسان ها را نشان می دهد.

این تصاویر با گوشی Cat S62 Pro گرفته شده است که دمای هریک از وسایل الکتریکی را نیز روی عکس نشان می دهد.

بیش از 81 درصد مردم اصلا اطلاعی از خطرات کار در خانه ندارند و نمی دانند برای چندین ساعت پشت سر هم از گوشی هوشمند، لپ تاپ، روتر و مودم، پریز برق و وسایل دیگر استفاده نمایند؛ خطر داغ کردن و افزایش حرارت آن ها وجود دارد.

بعد این وسایل را روی موادی که به شدت آتش زا هستند؛ قرار می دهند یا در کنار وسایل بازی کودک استفاده می نمایند.

بردن شارژ موبایل و لپ تاپ به درون رخت خواب؛ خطرناک ترین کاری است که می توانید در هنگام کار در خانه انجام دهید.

همین طور، در دسترس قرار دادن پریزها و سه راهی های برق که چندین دستگاه هم به آن ها وصل است؛ کار خطرناک دیگری است و ممکن است باعث آتش سوزی، سوختن وسایل اطراف آن، سوختن دست و پای کودک و خودتان یا خرابی وسایل برقی متصل به آن گردد.

در محل کار، معمولا اصول ایمنی رعایت شده و وسایل برقی در نزدیکی ما نیستند ولی در خانه خطرات داغ کردن و حرارت بالای وسایل بیشتر است. با هم چند تصویر حرارتی از کار در خانه شهرومندان انگلیسی را ببینیم:

نکات مهمی که باید هنگام کار در خانه رعایت گردد:

1- بیش از ظرفیت یک سوکت یا پریز برق به آن دستگاه نصب نکنید.

2- وسایل را روی سطح های تخت، سخت و غیر قابل اشتعال قرار دهید. ابدا لپ تاپ و شارژر و مودم را با خود به رخت خواب نبرید یا روی پتو و ملافه و پارچه قرار ندهید.

3- از کابل های طولانی برای اتصال به برق استفاده نکنید. حتما خودتان در نزدیکی یک پریز برق قرار بگیرید تا کمترین فاصله را با برق داشته باشید.

4- به طور مرتب پریزهای برق، سه راهی ها و سوکت های شارژ را به همراه کابل ها آنالیز کنید و در صورت خرابی تعویض شوند.

5- بهتر است کابل های برق زیر فرش و مبل و موکت نباشند. همین طور، کابل های برق نباید در دسترس بچه ها قرار گیرند.

6- مواد قابل اشتعال مانند کاغذ، عروسک های پارچه ای، کتاب و نظایر این ها را از وسایل برقی و همین طور پریزهای برق دور کنید.

7- محل کار خود را مرتب نگه دارید و نوشیدنی ها را از وسایل برقی و پریزها و شارژرها دور بگذارید.

8- از شارژرها، پریزهای برق، سوکت ها و سه راهی های استاندارد و مطمئن بهره ببرید و به حداکثر ولتاژ توان آن ها آگاهی داشته باشید.

این روزها ویروس کرونا سراسر دنیا را به دورکاری و کار در خانه فرستاده است. طبیعی است که سایت های معتبر خارجی هم مطالب زیادی درباره…

این روزها با شیوع و اپیدمی ویروس کرونا، بسیاری از افراد و کسب وکارها به دورکاری و کار در خانه رو آوردند. دورکاری در کنار همه…

منبع: شبکه چی
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 5980

به "تصاویر حرارتی از کار در خانه و دستگاه های برقی که به شدت خطرناک و ناامن هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر حرارتی از کار در خانه و دستگاه های برقی که به شدت خطرناک و ناامن هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید