تهران، مقصد ارزان و دیدنی سفر در نوروز 98

به گزارش یومی بلاگ، اعضای ستاد خدمات سفر استان تهران، با حضور در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با مسئولان این ستاد نشست مشترکی را برگزار و در این نشست، در خصوص معرفی هرچه بهتر تهران به گردشگران تأکید شد.

تهران، مقصد ارزان و دیدنی سفر در نوروز 98

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این نشست که امروز یکشنبه 4 فروردین برگزار شد، اعضای ستاد خدمات سفر استان تهران توضیحاتی را در خصوص معرفی و اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی پایتخت ارائه کردند.

فریدون محمدی مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این نشست با اشاره به این که شهر تهران به عنوان پایتخت ایران دارای جاذبه های بی نظیر گردشگری است گفت: این جاذبه ها و فرصت های گردشگری باید به نحو مطلوب به مسافران نورو معرفی شود.

او گفت: برخی از مسافران نوروزی از جاذبه های گردشگری و فرصت هایی که این شهر در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی دارد، اطلاع ندارند و این فرصت ها باید به نحو شایسته به آن ها اطلاع رسانی و معرفی شود.

او گفت: خوشبختانه اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در کنار سایر دستگاه ها از جمله شهرداری تهران، برنامه های بسیار خوبی را در نوروز 98 تدارک دیده اند که این برنامه ها از جمله برپایی نوروزگاه ها و جشنواره های فرهنگی می تواند باعث جذب هرچه بیشتر گردشگر و نیز رونق گردشگری در پایتخت شود.

ابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز در این نشست با اشاره به جاذبه های بی نظیر گردشگری تهران گفت: تهران یک فرصت بی نظیر در نوروز برای سفر است و با توجه به مجموعه اقدامات انجام گرفته در تهران باید گردشگران و مسافران نوروز را دعوت کرد تا به تهران سفر کنند.

او افزود: در نوروز 98، هتل های تهران 50 درصد تخفیف در نظر گرفته اند، جشنواره های فرهنگی تاریخی برگزار می شود، جشن های نوروزگاه تدارک دیده شده، تأسیسات گردشگری نیز تخفیف های خوبی را در نظر گرفته اند، شهرداری تهران سفرهای رایگان تهران گردی برگزار می کند و ... که همه این ها فرصت های بی نظیری را برای مسافرانی که به تهران سفر می کنند، فراهم کرده است.

لاریجانی گفت: در حقیقت تهران یک مقصد، امن، زیبا، دیدنی و ارزان برای سفر در نوروز 98 است که گردشگران و مسافران نوروزی می توانند با سفر به تهران خاطرات خوبی را برای خود در این شهر رقم بزنند.

او در سرانجام صحبت های خود خاطرنشان کرد: با توجه به وقوع سیل و نامساعد بودن شرایط جوی در برخی از استان ها، از همه مسافران و گردشگران دعوت می کنیم تا در نوروز 98، به تهران سفر کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 773

به "تهران، مقصد ارزان و دیدنی سفر در نوروز 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران، مقصد ارزان و دیدنی سفر در نوروز 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید