توافق مسکو و قاهره درباره کشف حقیقت سقوط هواپیمای روس در سینا

به گزارش یومی بلاگ، دادستانی مصر از توافق مقامات کشورش با روسیه درباره کشف حقیقت سقوط هواپیمای روس در آسمان شبه جزیره سینا اطلاع داد.

توافق مسکو و قاهره درباره کشف حقیقت سقوط هواپیمای روس در سینا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، دادستانی مصر در بیانیه ای گفت که اعضای دو تیم تحقیقات مصر و روسیه در جریان نشستی در شرق قاهره درباره کوشش برای کشف حقیقت و دلایل سقوط هواپیمای روس در آسمان شبه جزیره سینا توافق کردند.

در همین حال، دادستان کل مصر، پس از ملاقات با تیم روسی بر اهمیت ادامه همکاری قضایی معمول میان دو کشور و تبادل اطلاعات در فرایند تحقیقات تأکید کرد.

وی همچنین بر ضرورت آنالیز بی طرفانه تمامی فرضیات احتمالی در راستای معین شدن جزئیات حادثه مذکور تاکید نمود.

پرواز میان شهرهای روسیه و مناطق توریستی مصر در نوامبر 2015 پس از سقوط هواپیمای مسافربری روسیه در آسمان شبه جزیره سینا به حالت تعلیق درآمد. پروازهای منظم به قاهره در آوریل 2018 از سرگرفته شد اما همچنان مناطق توریستی مصر به روی پروازهای روسیه بسته بودند.

در نهایت ریاست جمهوری مصر سوم اردیبهشت امسال گفت که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و عبد الفتاح سیسی، همتای مصری وی در تماسی تلفنی درباره ازسرگیری کامل پروازها میان دو کشور توافق کردند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7487

به "توافق مسکو و قاهره درباره کشف حقیقت سقوط هواپیمای روس در سینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق مسکو و قاهره درباره کشف حقیقت سقوط هواپیمای روس در سینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید