جزئیات حریق در یک بیمارستان در یوسف آباد

به گزارش یومی بلاگ، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک بیمارستان در یوسف آباد اطلاع داد.

جزئیات حریق در یک بیمارستان در یوسف آباد

جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه به پانا گفت: ساعت 23:48 دقیقه شب گذشته یک بیمارستان واقع در خیابان یوسف آباد، خیابان بیست و سوم دچار حریق شد. با توجه به حساسیت این مراکز 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل اعزام می شوند.

ملکی اضافه کرد: در یک بیمارستان 7 طبقه که سه طبقه هم زیرزمین داشته است، در طبقه منفی یک و قسمت رادیولوژی در فضایی به وسعت 20 متر آتش سوزی رخ داد که در پی آن سیم های برق و تجهیزات دچار آتش سوزی شدند و دود خیلی زیادی طبقات بالایی را فراگرفت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: همزمان با خاموش کردن آتش، با یاری تعدادی از کادر درمان، بیماران جابجا شدند و به محیط امن انتقال یافتند. چند نفر از بیماران که احتیاج مبرم به ادامه فرایند عملیاتی داشتند به ساختمان مجاور انتقال یافتند. آتش خیلی زود خاموش شد و در این حادثه تلفات جانی نداشتیم و بیمارستان به سرعت فعالیت خود را شروع کرد.

ملکی با اشاره به اینکه تعدادی از آتش نشانان حاضر در محل حادثه از نیروهایی بودند که در حادثه آتش سوزی پالایشگاه تهران هم حضور داشتند گفت: این آتش نشانان به رغم خستگی برای خدمت رسانی در این حادثه هم حضور یافتند.

وی با بیان اینکه بیش از 400 ساختمان ناایمنی که سازمان آتش نشانی از آن ها بازدید نموده مراکز درمانی هستند، گفت: در سال های گذشته اهمیت چندانی به مساله ایمنی داده نمی شد اما از سال گذشته و بعد از حادثه کلینیک سینامهر اطهر و با پیگیری و تاکید وزارت بهداشت، مراکز اقداماتی را برای ارتقا ایمنی انجام دادند و این امیدبخش آن است که فرایند مسئولیت پذیری ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7811

به "جزئیات حریق در یک بیمارستان در یوسف آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات حریق در یک بیمارستان در یوسف آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید