خبرنگاران ثبت 23 گل در هفته چهارم فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان

به گزارش یومی بلاگ، رشت - خبرنگاران - هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل برگزار گردید و طی آن 23 گل به ثمر رسید.

خبرنگاران ثبت 23 گل در هفته چهارم فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان

هفته چهارم این رقابت ها با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف استان گیلان پیگیری شد که در مجموع 23 گل از خط دروازه ها گذشت تا فوتبال دوستان گیلانی شاهد یکی از پرگل ترین هفته های رقابت های لیگ برتر بزرگسلان گیلان باشند.

در بازی های اجرا شده نیز تیم فوتبال پارس بندرکیاشهر در یک ملاقات پرگل با نتیجه سه بر 2 برابر تیم فوتبال میرزاکوچک صومعه سرا به فزونی رسید و تیم فوتبال شاهد اسالم تالش نیز با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری ماسال را شکست داد.

در سایر رقابت های اجرا شده، تیم فوتبال شهرداری بندرانزلی با یک گل تیم دخانیات گیلان را مغلوب کرد و تیم فوتبال ملوان ب بندرانزلی با نتیجه پرگل سه بر 2 برابر تیم فوتبال ابریشم رشت که در صدر جدول قرار داشت به فزونی دست یافت.

همچنین بازی تیم های فوتبال معلم شاندرمن با شهید املاکی لنگرود با نتیجه مساوی یک بر یک سرانجام یافت و در پرگل ترین بازی هفته چهارم نیز تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر با نتیجه چهار بر سه تیم سرخپوشان لاهیجان را شکست داد.

در جدول رده بندی این مسابقات و تا انتها هفته چهارم لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل، تیم شهرداری بندرانزلی با 10 امتیاز در صدر جدول واقع شده است، تیم ملوان ب بندرانزلی با هشت امتیاز دوم است، تیم های شهید املاکی لنگرود، شاهد شفارود تالش و ابریشم رشت نیز با هفت امتیاز در تعقیب صدرنشینان می باشند.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 13 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم قهرمان این دوره، به عنوان نماینده گیلان در رقابت های زیرگروه لیگ کشور حضور می یابد

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6596

به "خبرنگاران ثبت 23 گل در هفته چهارم فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت 23 گل در هفته چهارم فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید