خبرنگاران جدیدی: حضور من در آسیا به سوریان در انتخابات اتحادیه جهانی یاری می نماید

به گزارش یومی بلاگ، تهران - خبرنگاران - دارنده مدال نقره بازیهای المپیک گفت: در اتحادیه جهانی کشتی حمید سوریان و در شورای اتحادیه آسیا من نامزد هستم. انتخاب من در آسیا به انتخاب سوریان در انتخابات اتحادیه جهانی یاری می نماید.

خبرنگاران جدیدی: حضور من در آسیا به سوریان در انتخابات اتحادیه جهانی یاری می نماید

به گزارش خبرنگاران، عباس جدیدی امروز (سه شنبه) در حاشیه رونمایی از تندیس 6 قهرمان المپیکی که در محل آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید، در جمع خبرنگاران در مورد شرایط کشتی برای کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: شرایط کرونا برای همه کشورها مساوی است و انشالله زودتر برطرف گردد. با تغییر و تحولات در المپیک توکیو و اینکه اخیرا مدیر اجرایی مسابقات المپیک کناره گیری کرد یک سری موضوعات ایجاد شده و سوالاتی مطرح است که آیا با این ویروسی که مدام جهش دارد، اصلا المپیک برگزار می گردد؟ امیدوارم در تفکر بچه ها که المپیکی کار می نمایند ناامیدی ایجاد نگردد.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد دنیا اضافه نمود: با غنای ورزش ما و غیرت و اصالت بچه ها همیشه حماسه های ماندگار در کشتی خلق شده است. تمرینات و اردوها برقرار شده است و بچه ها با انگیزه تمرین می نمایند.

پیشکسوت کشتی کشورمان ادامه داد: موضوعاتی از جهت انتخابی ها هست و باید در جهت قانونمند شدن باشد و فدراسیون کارهای قشنگی در مورد فرایند انتخابات انجام داده است. اینکه انتخابی افراد در رنکینگ بالاتر آسان تر است که باید در یک نمودار مساوی پیش برود و برای همه اوزان مساوی باشد.

وی اظهار امیدواری کرد ورزشکاران در المپیک خوب بدرخشند. در کشتی، وزنه برداری و تکواندو مدال آور بودیم.

جدیدی در مورد حضورش در انتخابات اتحادیه آسیایی کشتی گفت: در اتحادیه دنیای کشتی سوریان و در شورای اتحادیه آسیا من نامزد هستم. انتخاب من در آسیا به انتخاب سوریان یاری می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6703

به "خبرنگاران جدیدی: حضور من در آسیا به سوریان در انتخابات اتحادیه جهانی یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جدیدی: حضور من در آسیا به سوریان در انتخابات اتحادیه جهانی یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید