خبرنگاران دادستانی کرمانشاه با هرگونه انحرافی در واکسیناسیون کرونا برخورد می نماید

به گزارش یومی بلاگ، کرمانشاه - خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به شروع فرایند واکسیناسیون کرونا برای گروه های خاص، گفت: دادستانی باهرگونه انحرافی در واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه برخورد جدی می نماید.

خبرنگاران دادستانی کرمانشاه با هرگونه انحرافی در واکسیناسیون کرونا برخورد می نماید

شهرام کرمی روز چهارشنبه به خبرنگاران اضافه نمود: در چند هفته اخیر که این فرآیند در کشور شروع شده، شاهد انتشار اخباری از تزریق واکسن به افرادی خارج از اولویت بندی ها در بعضی از شهرها هستیم که باتوجه به اینکه فرآیند واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه هم شروع شده، بنابراین باید مسوولان بهداشت و درمان استان اهتمام لازم را داشته باشند تا شاهد وقوع چنین اتفاقاتی نباشیم.

دادستان کرمانشاه تاکید نمود: در این راستا در صورت وقوع چنین اتفاقی در کرمانشاه علاوه بر مدیران متخلفی که از صندلی خود سوء استفاده نموده اند، با مسوولان مرتبط شبکه بهداشت و درمان هم به دلیل کوتاهی در نظارت ها برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: در هر نوبت تزریق واکسن باید آنالیز های دقیقی به عمل آید تا معین گردد کسانی که واکسن را دریافت نموده اند، آیا اسامی آنها جزو اولویت ها بوده یا خیر.

کرمی متذکر شد: قطعا دستگاه قضا با مدیرانی که با سوء استفاده از موقعیت و صندلی خود اقدام به تزریق واکسن کرونا برای خود و یا اطرافیانشان خارج از نوبت نمایند، برخوردی جدی و قاطع خواهد داشت.

وی در خاتمه تاکید نمود: بنابراین با هرگونه انحرافی در واکسیناسیون گروه های هدف در استان برخورد می گردد.

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز بیش از 25 هزار دوز واکسن کرونا برای تزریق به کادر درمان، سالمندان، جانبازان و افراد دارای بیماری سخت وارد کرمانشاه شده است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه 30 فروردین رنگ بندی جدید استان های کشور را اظهار داشت که براساس آن شهرستان های سنقر وکلیایی، گیلانغرب، کنگاور، پاوه، هرسین، اسلام آباد غرب، کرمانشاه، سرپل ذهاب و صحنه در شرایط قرمز قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان های جوانرود، روانسر، دالاهو و قصرشیرین در شرایط نارنجی و شهرستان ثلالث باباجانی نیز در شرایط زرد واقع شده است.

در 24 ساعت گذشته 6 نفر در استان بر اثر ابتلای قطعی به کووید 19 فوت کردند و به این ترتیب مجموع جان باختگان استان کرمانشاه بر اثر ابتلای قطعی به کرونا از ابتدای اپیدمی تا به امروز به یک هزار و 610 نفر رسیده است.

هم اکنون 840 بیمار کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7231

به "خبرنگاران دادستانی کرمانشاه با هرگونه انحرافی در واکسیناسیون کرونا برخورد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دادستانی کرمانشاه با هرگونه انحرافی در واکسیناسیون کرونا برخورد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید