خبرنگاران واکسیناسیون کرونا امدادگران اورژانس البرز شروع شد

به گزارش یومی بلاگ، کرج - خبرنگاران - رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام نمود که واکسیناسیون کرونا امدادگران اورژانس این استان به عنوان سربازان خط مقدم مقابله با کرونا از امروز دوشنبه شروع شد.

خبرنگاران واکسیناسیون کرونا امدادگران اورژانس البرز شروع شد

دکتر مهرداد بابایی لحظاتی پیش به خبرنگار خبرنگاران گفت : با توجه به اینکه امدادگران اورژانس درخط مقدم امدادرسانی به بیماران کرونایی هستند، پس از واکسیناسیون کارکنان درمان ، اکنون نوبت ایمن سازی این گروه از جامعه درمانی و امدادی بوده که با سرعت انجام خواهد شد.

وی بیان داشت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز امدادگران اورژانس البرز به بیش از 24 هزار بیمار کووید 19 امداد رسانی نموده اند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت : به زودی واکسیناسیون سالمندان در خانه های سالمندان استان البرز انجام می گردد.

بابایی اضافه کرد: کوشش ها برای این است با تامین واکسن کرونا تمام گروه های سنی به ترتیب واکسیناسیون شوند که امیدواریم با مشارکت مردم در رعایت الزامات بهداشتی و تامین واکسن شاهد مهار و ریشه کنی کرونا در استان البرز و کشورمان باشیم.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان داشت: با اینکه در یک ماه گذشته شاهد فروکش کردن میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از کووید19 در البرز بودیم اما در 2 روز شاهد میزان بستری ها و مرگ ومیر ها افزایش یافته که بیانگر خطر دوباره این بیماری است.

از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز بیش از 32 هزار شهروند البرز براثر ابتلا به کووید 19 در اتاق های بستری بیمارستان ها تحت درمان قرار گرفته که 2 هزار و 765 نفر آنان جان باخته اند.

استان البرز دارای هفت شهرستان تابعه بوده که پنج شهرستان زرد و 2 شهرستان آبی کرونایی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6971

به "خبرنگاران واکسیناسیون کرونا امدادگران اورژانس البرز شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واکسیناسیون کرونا امدادگران اورژانس البرز شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید