خبرنگاران پاتک کرونا به رویای مارتینز و نیمار

به گزارش یومی بلاگ، تهران- خبرنگاران- براساس اعلام باشگاه بارسلونا، با توجه به اینکه تعطیلی اجباری فوتبال به دلیل پاندمی کرونا بین 120 تا 140 میلیون یورو هزینه روی دست این باشگاه گذاشته است، آبی اناری ها در پنجره جابجایی تابستان سال جاری به جای خرید، برنامه معاوضه بازیکن را در دستور کار قرار داده اند.

خبرنگاران پاتک کرونا به رویای مارتینز و نیمار

جوردی کوردونر نایب رییس کاتالان ها در این خصوص گفت: بدیهی بود که باشگاه در این فصل متضرر می شود اما از آنجا که شالوده شرایط اقتصادی ما مستحکم است، بحران فعلی آن طور که سایر باشگاه ها را تحت تاثیر قرار می دهد، روی ما تاثیر نخواهد گذاشت.

وی در ادامه با پیش بینی انجام معاوضه به جای خرید بازیکن در فصل جابجایی گفت: این بخشی از بازی خواهد بود و این اتفاقی است که فصل آینده برای باشگاه های اروپایی رخ خواهد داد.

کوردونر از اشاره به جزئیات این تصمیم خودداری کرد.

با این وجود، اظهارات وی حاکی از آن است که بارسا برای اهدافی همچون لوتارو مارتینز یا نیمار مبالغ هنگفت هزینه نخواهد کرد و حتی دستمزدی برابر با آنچه مرد برزیلی در پاری سن ژرمن (30 میلیون یورو) دریافت می کند را نیز نخواهد پرداخت.

کوردونر در ادامه گفت که در برخی موارد ممکن است سه باشگاه بر سر یک قرارداد مرتبط و بهم پیوسته موافقت کنند بدان معنا که یک بازیکن از باشگاه الف به باشگاه ب، بازیکن دیگر از ب به ج و سپس بازیکنی دیگر از ج به الف خواهد رفت.

وی گفت: چرا که نه؟ حالا زمان خلاقیت است.

کیک هستین سرمربی آبی اناری ها در پاسخ به پرسشی در خصوص مارتینز آرژانتینی، چندان صریح نبود اما گفت: تمام بازیکنان خوب می توانند رادار بارسا را به سمت خود بچرخانند.

در صورتی که فرآیند معاوضه در کار باشد، بارسا چندین بازیکن بزرگ برای قرار دادن در قرارداد معاوضه در اختیار دارد؛ بازیکنانی همچون فیلیپه کوتینیو که هم اکنون به طور قرضی در بایرن مونیخ توپ می زند، ساموئل اومتیتی و آرتور ملو.

با این حال، شبکه تلویزیونی ای اس پی ان در گزارشی مدعی شده است که بارسا تنها به حفظ لیونل مسی، فرانکی دی یونگ و مارک آندره ترشتگن تمایل دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4069

به "خبرنگاران پاتک کرونا به رویای مارتینز و نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پاتک کرونا به رویای مارتینز و نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید