خبرنگاران کتاب کسب و کار آقای ریسک در اصفهان رونمایی شد

به گزارش یومی بلاگ، اصفهان- خبرنگاران- کتاب آقای ریسک(نامه های بزوس) شامل 14 اصل برای رشد کسب و کار، در اصفهان رونمایی شد.

خبرنگاران کتاب کسب و کار آقای ریسک در اصفهان رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران، رییس کانون کارآفرینی استان اصفهان عصر روز دوشنبه در حاشیه نشست خبری رونمایی از این کتاب در باره مسائل کارآفرینی گفت: کارآفرینی خود به تنهایی مسئله ای ندارد بلکه حلال مسائل است اما مردم به حقوق مادی و معنوی هم تجاوز می نمایند در حالی که کشور ما دارای قدیمی ترین حقوق مالکیت معنوی است.

محمد گوهریان اضافه کرد: اصل مشکل کارآفرینی در کشور ما، رعایت نکردن حقوق مالکیت فکریست که کُپی کاری زیاد رُخ می دهد و برای برطرف آن هم چشم انداز روشنی وجود ندارد.

رییس کانون کارآفرینی استان با اشاره به اینکه ما در همین اصفهان فرد سرمایه گذاری را داریم که تجاربش در حد همین کتاب آقای ریسک است، اضافه کرد: در حالی که همه سرمایه گذاران و سرمایه ها از کشور خارج می شوند و با پدیده سرمایه گریزی مواجیهم فردی با وجود همه مسائل، سرمایه خودرا از خارج کشور به داخل آورده و در شهری همچون اصفهان سرمایه گذاری نموده و واقعا خطر زیادی را پذیرفته است.

سرمایه گذار کتاب آقای ریسک نیز در این مراسم گفت: سرمایه گذاری در این حوزه، نوعی سرچشمه برای کامیابی های دیگر است کمااینکه کتاب آقای ریسک حاوی نامه های آقای جف بزوس رییس آمازون به مدیران خود است که سرچشمه خیلی از پیروزیت های کنونی این شرکت محسوب می گردد.

احمد علیدوستی اضافه کرد: چاپ کتاب آقای ریسک جزو اهداف 1400 ما بود که قبل از سال جدید رونمایی شد؛ البته این اثر، کتاب ارزان قیمتی نیست و صفحه بندی، ترجمه و ویراستاری آن هزینه زیادی داشته است و در آینده هم نسخه صوتی آن تهیه خواهد شد.

این سرمایه گذار اعلام کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد، بسیاری از کسب و کارهای پیروز که به وسیله مکتوب و سایر روش ها همچون سخنرانی معرفی می شد به وسیله فضای مجازی و روش های جدید در دسترس همگان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگاران؛ کتاب آقای ریسک(نامه های بزوس) شامل 14 اصل برای رشد کسب و کار است و مانند آمازون با مقدمه مایکل هیات نویسنده پرفروش نیویورک تایمز به نویسندگی استیو اندرسون همراه با کارن اندرسون انتشار یافته است.

این اثر با ترجمه مهرنوش اخوان صابر به اهتمام احمد علیدوستی توسط انتشارات آموخته چاپ و منتشر شده است.

جفری بِزوس صاحب رسانه، کارآفرین و سرمایه گذار اهل آمریکا در زمینهٔ اینترنت و مدیرعامل و مؤسس شرکت آمازون، بزرگترین شرکت خرده فروشی آنلاین در دنیا است.

آمازون، شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است که در سال 1994 توسط جف بزوس، در شهر سیاتل واقع در ایالت واشینگتن تأسیس شد و در سال 1995 فعالیت رسمی خود را با فروش کتاب شروع کرد و امروزه بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های خرده فروشی در دنیا شناخته می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6942

به "خبرنگاران کتاب کسب و کار آقای ریسک در اصفهان رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کتاب کسب و کار آقای ریسک در اصفهان رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید