دانشجویان رشته های کشاورزی و منابع طبیعی در وزارت جهاد کشاورزی کارورزی می کنند

به گزارش یومی بلاگ، با امضای تفاهم نامه میان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و جهاد کشاورزی، دانشجویان رشته های کشاورزی و منابع طبیعی دوره کارورزی خود را در وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های اجرایی دولتی و غیردولتی مرتبط خواهند گذراند.

دانشجویان رشته های کشاورزی و منابع طبیعی در وزارت جهاد کشاورزی کارورزی می کنند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تفاهم نامه اجرایی ماده 23 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی مصوب مجلس شورای اسلامی برای کارورزی دانشجویان رشته های کشاورزی و منابع طبیعی بین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر جهاد کشاورزی امضاء و به همراه شیوه نامه اجرایی این توافق به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مجری برگزاری دوره های کشاورزی و منابع طبیعی برای اجرا ابلاغ شد.

با اجرای این شیوه نامه از ظرفیت های وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های اجرایی دولتی و بخش غیردولتی در اجرای طرح کارورزی دانشجویان این رشته ها استفاده خواهد شد.

در این دوره ها دانشجویان با زمینه های کسب مهارت مرتبط با رشته های کشاورزی و منابع طبیعی و توانمندسازی آنان برای ورود به بازار اشتغال و کسب و کار و ترغیب آنها برای شناخت ظرفیت های خوداشتغالی بخش کشاورزی و منابع طبیعی آشنا خواهند شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 340

به "دانشجویان رشته های کشاورزی و منابع طبیعی در وزارت جهاد کشاورزی کارورزی می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان رشته های کشاورزی و منابع طبیعی در وزارت جهاد کشاورزی کارورزی می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید