تور استانبول ارزان: دقایقی با گربه های بامزه استانبول

به گزارش یومی بلاگ، تصاویری از گربه های شهر استانبول

استانبول شهر زیبا و مجذوب نماینده ترکیه جایی که سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر دنیا است. در این شهر هر کس با هر سلیقه ای می تواند سفر دلچسب و خوبی را تجربه کند. اما موضوع جالب و هیجان انگیزی که درباره شهر استانبول وجود دارد و سبب معروفیت آن شده وجود گربه های این شهر است. مردم استانبول بر اساس موازین و رئوفت اسلامی با حیوانات بسیار مهربان هستند و با آن ها رفتار محبت آمیزی دارند. گربه های استانبول ساکنین محترم و دوست داشتنی شهر هستند و اغلب مردم به آن ها غذا می دهند، برایشان جای خواب تهیه می نمایند و خلاصه نمی گذارند آب در دلشان تکان بخورد. نمی دانیم نظرتان در خصوص گربه چیست و آیا شما هم عاشق این پشمالوهای دوست داشتنی هستید یا نه. در این مطلب ما قصد تصاویری از زندگی گربه های شهر استانبول خدمتتان ارائه دهیم.

تور استانبول ارزان: دقایقی با گربه های بامزه استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

عکس شماره 1

عکس شماره 2

در مقاله ای که سال 2007 در نشریه اکونومیست منتشر شده این طور آمده است:

ترکیه تنها کشور در بین کشورهای مسلمان نیست که با گربه ها با مهربانی رفتار می نماید. در دین اسلام گربه ها حیواناتی تمیز تلقی می شوند و احادیث و روایات متعددی از پیامبر اسلام در خصوص محبت به گربه وجود دارد.

عکس شماره 3

عکس شماره 4

عکس شماره 5

عکس شماره 6

تُمبیلی، گربه مشهور و محبوب استانبول

یک گربه معروف که حتما نام آن را شنیده اید تمبیلی نام دارد. گربه تپل و بامزه ای که در شهر استانبول زندگی می نماید و پس از مرگش مجسه ای از وی در محلی همیشه می نشت ساختند.

عکس شماره 7

عکس شماره 8

عکس شماره 9

عکس شماره 10

عکس شماره 11

عکس شماره 12

عکس شماره 13

عکس شماره 14

عکس شماره 16

عکس شماره 17

عکس شماره 18

مردم استانبول و ترکیه مردمانی مسلمان هستند و طبق احادیث و روایات پیغمبر اسلام و توجه به عطوفت اسلامی با گربه ها و دیگر حیوانات بسیار مهربان هستند. دین اسلام دین مهربانی است و در این دین نه تنها حقوق انسان ها بلکه حقوق حیوانات نیز در نظر گرفته شده است و آزار و اذیت حیوانات زبان بسته به هیچ وجه پذیرفته نیست. مهربانی و یاری به حیوانات یکی از موهبت های دین مبین اسلام است که خوشبختانه در تمام کشورهای مسلمان دیده می گردد و هیچ مسلمان معتقدی به حیوانات آسیب نمی رساند.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 9500

به "تور استانبول ارزان: دقایقی با گربه های بامزه استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: دقایقی با گربه های بامزه استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید