دومین روز بدون فوتی کرونا در کردستان

به گزارش یومی بلاگ، طبق اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در 24 ساعت گذشته (29 تیرماه) تا به امروز هیچ بیمار مبتلا به کرونا در کردستان فوت نشده و آمار جانباختگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا 372 نفر بوده است.

دومین روز بدون فوتی کرونا در کردستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، در 24 ساعت گذشته تا به امروز 57 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان کردستان شناسایی شده است و در حال حاضر 236 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند. فرزین رضاعی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک بیمارستان های استان اضافه کرد: در بیمارستان های توحید، بعثت و کوثر سنندج به ترتیب، 108، 2 و 17 نفر بستری هستند.

به گفته رضاعی، در بیمارستان امام خمینی (ره) سقز 25 نفر، شفا سقز یک نفر، فجر مریوان 25 نفر، شهید بهشتی قروه 20 نفر، امام حسین بیجار 7 نفر، بیمارستان سینای کامیاران 9 نفر، امام خمینی (ره) دیواندره 2 نفر، رازی بانه 13 نفر، شهدای دهگلان 4 نفر، صلاح الدین بانه یک نفر و شهید چمران سروآباد 2 نفر بستری هستند.

اکنون 70 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند. از این تعداد 73 نفر در سقز، 127 نفر در سنندج، 27 نفر در قروه، 29 نفر در بانه، 20 نفر در مریوان، 25 نفر در بیجار، 36 نفر در کامیاران، 25 نفر در دیواندره و 10 نفر در دهگلان جان باخته اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهفرایندان اظهار کرد: همچنان فرایند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست وشوی مرتب دست ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4725

به "دومین روز بدون فوتی کرونا در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین روز بدون فوتی کرونا در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید