زمان تعطیلات تابستانی دو غول خودرویی و قطعه سازان

به گزارش یومی بلاگ، خبرنگاران: تاریخ تعطیلات تابستانی ایران خودرو و شرکت های قطعه ساز از 23 مرداد لغایت 1 شهریورماه خواهد بود و کارکنان سایپا نیز از 9 مرداد لغایت 18 مردادماه به تعطیلات تابستانی خواهند رفت.

زمان تعطیلات تابستانی دو غول خودرویی و قطعه سازان

به گزارش خبرنگارانبه نقل از فارس، در پی نامه نگاری انجمن قطعه سازان با ایران خودرو و سایپا برای ایجاد هماهنگی این دو خودروساز با قطعه سازان درمورد زمان تعطیلات تابستانی، این موضوع دقایقی قبل در جلسه کمیته خودرو بررسی و مشخص تکلیف شد.

بر این اساس مقرر شد تعطیلی ایران خودرو و سایپا در زمان های قبلی اعلام شده، صورت گیرد و در عین حال تعطیلی شرکت های قطعه ساز همزمان با روزهای تعطیل ایران خودرو باشد. به این صورت که تاریخ تعطیلات تابستانی ایران خودرو و شرکت های قطعه ساز از 23 مرداد لغایت 1 شهریورماه خواهد بود و کارکنان سایپا نیز از 9 مرداد لغایت 18 مردادماه به تعطیلات تابستانی خواهند رفت.

در نتیجه مقرر شد قطعه سازان در مدت زمان تعطیلی سایپا به تولید خود ادامه دهند و سایپایی ها در زمان تعطیلی قطعه سازان، قطعات مورد نیاز خود را از محل قطعات دریافتی در تاریخ غیر تعطیل قطعه سازان تامین خواهند کرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4818

به "زمان تعطیلات تابستانی دو غول خودرویی و قطعه سازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان تعطیلات تابستانی دو غول خودرویی و قطعه سازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید