سرمایه گذاری شهرداری یزد در ساخت مجتمع مسکونی 837 واحدی

به گزارش یومی بلاگ، خبرنگاران/یزد رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد از اجرای طرح مسکونی 837 واحدی با مشارکت یک شرکت سرمایه گذاری در تهران اطلاع داد.

سرمایه گذاری شهرداری یزد در ساخت مجتمع مسکونی 837 واحدی

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

محمد شیبانی اعتبار این طرح را 1300 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت چهار هکتار ساخته می گردد و دارای بیش از شش هزار مترمربع انواع سرانه های مورد احتیاج است.

وی سهم شهرداری در این طرح را شامل تأمین زمین و پروانه دانست و با بیان این که همه هزینه های ساخت بر عهده سرمایه گذار است، گفت: طرح مسکونی 837 واحدی، با مشارکت شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) اجرا می گردد.

وی ادامه داد: بیش از 50 درصد سهام این شرکت متعلق به بانک مسکن بوده و مابقی سهام در بورس عرضه شده است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد با بیان این که همه مصوبات قانونی اعم از مصوبه کمیسیون ماده 5 و مصوبه شورای اسلامی شهر یزد در مورد این طرح اخذ شده است، گفت: طراحی، مطالعات و طی مراحل قانونی طرح، بیش از یک سال به طول انجامیده و پس از صدور پروانه ، طی 48 ماه ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد، شیبانی توجه به اصول معماری ایرانی - اسلامی را از ویژگی های قابل توجه این طرح اظهار داشت و گفت: هدف از تعریف این طرح، تأمین مسکن برای اقشار متوسط جامعه و فراهم کردن منابع اقتصادی پایدار برای شهرداری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6038

به "سرمایه گذاری شهرداری یزد در ساخت مجتمع مسکونی 837 واحدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری شهرداری یزد در ساخت مجتمع مسکونی 837 واحدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید