سه مقصد پرطرفدار جهان

به گزارش یومی بلاگ، بین دو اقیانوس هند و آرام کشورهایی قرار دارند و فرهنگ آن ها به دلیل مهاجرت هندی ها و چینی ها به این کشورها خو گرفته است. جنوب خاوری آسیا به دلایل غذاهای خوشمزه و ارتباطات هوایی خوب و ساحل عالی باعث شده گردشگران زیادی به این مناطق بیایند. از جمله کشورهایی که مناظر و مکان های دیدنی فوق العاده ای دارند می توان به تایلند، گوا و ویتنام اشاره نمود.

سه مقصد پرطرفدار جهان

تایلند

این کشورشبه جزیره ای بین هند و چین قرار گرفته و به معنی سرزمین حوریان می باشد. از مجموعه جزایرکارستی تایلند به وجود آمده و دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد که در ادامه و در این بخش از آشنایی با تایلند با شما سفری به سه مقصد پرطرفدار جهان می کنیم.

بانکوک بهترین مکان تایلند

پایتخت کشورتایلند می باشد و شعار این شهر (مشابه ولی متفاوت است) که در همه جای شهر دیده می گردد. بانکوک دارای 4 جاذبه گردشگری: کاخ بزرگ، معبد وات آرون، جاده یا خیابان خاوسان و معبد وات فرا کایو می باشد. تور تایلند یکی از چهر تور بسیار پرطرفدار آسیا می باشد و سالانه گردشگران زیادی به این کشور سفر می نمایند.

چیانگ مای

در بخش کوهستان های شمالی تایلند شهری زیبا در تایلند است که در سال 1296 تاسیس شده است. در این شهر شما می توانید انواع بازارهای غذا و لباس را بیابید و اگر مایلید از معبد بازدید کنید این شهرمعابد مختلفی مثل معبد دوای سوتهِپ (Wat Phra That Doi Suthep) را دارد که برای دیدن آن باید 304 پله را پشت سر گذاشته تا این معبد زیبا را مشاهده کنید.

پاتایا

این شهر در خلیج شرقی تایلند قرار گرفته و بدون شک یکی از بهترین مکان هایی است که حتما شما در طول سفرتان به تایلند باید از آن بازدید کنید. وجود سواحل زیبای این منطقه، وجود استراحتگاه های ساحلی بسیار زیبا، انواع مراکز خرید، بارها و کلاب های 24 ساعته، انواع آکواریوم ها و جهانی زیر آب، جزیره مرجانی، باغ وحش ببرها و تورگیبون باعث شده بیش از 5.5 میلیون گردشگر در طول سال به این منطقه بیایند. تور پاتایا معروف ترین تور تایلند می باشد.

معرفی جاذبه های گردشگری گوا

در حاشیه جنوب غربی هندوستان شهری بندری و ایالتی واقع شده است. این شهر به خاطر تپه های بسیار سبز در کنار رودهای فراخ با کشتزارهای برنج، نخل های فراوان و سایر درختان گرمسیری باعث شده تا صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی به این شهر بندری کوچک ولی زیبا بیایند. اگر به دنبال تجربه ای منحصر به فرد هستید تورگوا را از دست ندهید.

ساحل Agonda

چنان چه بخواهید ویلاهای بی نظیر آن که دارای استخر و جکوزی و منظره فوق العاده ای دارد و طبقات شیشه ایی این هتل باعث شهرت آن شده است را ببینید باید از هواپیمای دریایی یا همان Seaplane استفاده نموده و به این ساحل بیایید.

ساحل Palolem

این ساحل که با فاصله 10 کیلومتر دورتر از ساحل قبلی و در فاصله 2.5 کیلومتری از شهر Chaudi در جنوب گوا قرار گرفته با این حال توریست های بیشتری به نسبت ساحل قبلی به اینجا می آیند. وسعت بیشتر این ساحل و غروب آفتاب بی نظیر از ویژگی های این ساحل زیبا می باشد.

ساحل Cavelossim

این ساحل نیز توریست پذیر است و در جنوب گوا واقع شده است. از جنوب این منطقه رودخانه Sal عبور نموده و به دریای عربی می ریزد.

ویتنام چه جاذبه هایی دارد؟

ویتنام در بین دریای چین جنوبی و مرزهای لائوس و کامبوج واقع شده است. این کشور با داشتن تراس های سرسبز برنج و کوه های جنگلی در شمال تا دره های زیبا از ارتفاعات مرکزی و دلتاهای حاصلخیز و سواحل زیبا در جنوب باعث جذب گردشگران بسیاری به این کشور شده است.

خلیج ها لونگ

در حدود 130 کیلومتری شرق هانوی در شمال ویتنام این خلیج واقع شده است که جاذبه هایی همچون بیش از 2000 جزیره پوشیده از جنگل با غارهای جذاب، کنده کاری روی کوه های سنگی، گودال ها و دریاچه ها نظر گردشگران بسیاری را جذب نموده است.

  • هانوی

وجود محله قدیمی، موزه فضای باز، معماری تاریخی استعماری آسیایی و فرانسه درمیان منظره بلوارهای پوشیده با درخت که گردشگران می توانند از آنها لذت ببرند.

هوی ان

در سواحل جنوب دریای چین در جنوب ویتنام مرکزی که با قدمت 2000 سال قبل از پادشاهی چمپا می باشد قرار گرفته است. این شهر با داشتن مسیرهای باریک و مارپیچ از شهر قدیمی با معماری زیبا و قدیمی، خانه های چوبی سنتی و صدها مغازه خیاطی و فروش لباس که باعث شده گردشگرانی به این شهر بیایند.در آخر به شما همراهان همیشگی پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال هیجان و ماجراجویی هستید به ویتنام سفر کنید، تور ویتنام یکی از هیجان انگیزترین تورهای جهان است.

منبع: ای تایلند
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 558

به "سه مقصد پرطرفدار جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه مقصد پرطرفدار جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید