شارژ من کارت بدون کسر کارمزد

به گزارش یومی بلاگ، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: عوامل فروش شارژ من کارت، حق دریافت و کسر کارمزد از شهروندان را ندارند.

شارژ من کارت بدون کسر کارمزد

به گزارش خبرنگار از ، محمدجواد رجائیان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در مورد کسر کارمزد از مبلغ شارژ من کارت ها گفت: 2 هزار و 450 عامل شارژ من کارت شامل فروشگاه ها و باجه های روزنامه که در مشهد مستقر هستند، هیچ کدام حق دریافت یا کسر کردن مبلغی به عنوان کارمزد از شارژ من کارت ندارند، چراکه کارمزد آنان توسط شهرداری پرداخت می گردد.

وی ادامه داد: کارمزد شارژ من کارت فقط در 63 باجه فروش من کارت مستقر در ایستگاه های قطارشهری و پایانه های اتوبوسرانی که نیروی انسانی ویژه در آن ها مستقر هستند، لحاظ می گردد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: اگر شهروندان با دریافت یا کسر کارمزد شارژ من کارت در فروشگاه ها یا باجه های روزنامه روبرو شدند، شکایت خود را سریعا با شماره تلفن 31291513 در میان بگذارند تا در اسرع وقت با موارد برخورد گردد.

رجائیان اضافه نمود: در صورت شکایت شهروندان از عوامل فروش من کارت، در ابتدا به آنان تذکر داده و در صورت تکرار، مجوز فروش شارژ من کارت فروشگاه لغو می گردد.

/ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 318

به "شارژ من کارت بدون کسر کارمزد" امتیاز دهید

1 کاربر به "شارژ من کارت بدون کسر کارمزد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژ من کارت بدون کسر کارمزد"

1 دیدگاه

مسعود 29 خرداد 1399

فقط می خوام شارژ کنم

پاسخ به مسعود
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید