شیائومی در تاریخ 21 مرداد احتمالا از چند گوشی جدید رونمایی می نماید

به گزارش یومی بلاگ، شرکت شیائومی در سال 2010 تاسیس شد و به مناسب 10 سالگی می خواهد یک رویداد آنلاین برگزار کند. این شرکت اعلام نموده در تاریخ 11 آگوست (21 مرداد) ساعت 16 به وقت ایران مدیرعامل این شرکت سخنرانی خواهد نمود. گفته می گردد در جریان این سخنرانی به گذشته، حال و آینده این شرکت پرداخته می گردد و شایعات حاکی از معرفی چند گوشی جدید در این مراسم هستند.

شیائومی در تاریخ 21 مرداد احتمالا از چند گوشی جدید رونمایی می نماید

خبر معرفی چند گوشی جدید در این مراسم از جانب یکی از افشاگران مشهور مطرح شده که احتمالا مدل جدید مربوط به خانواده می 10 یکی از این گوشی ها خواهد بود. در رابطه با گوشی های جدید شیائومی اطلاعات زیادی مطرح نشده ولی می توانیم احتمالاتی را مطرح کنیم.

به عنوان مثال شاید این شرکت از گوشی ردمی K30 اولترا رونمایی کند که ظاهرا از تراشه مدیاتک Dimensity 1000 و نمایشگر 144 هرتز بهره می برد. همچنین اخباری در خصوص دو گوشی با نام های مستعار Gauguin و Gauguin Pro مطرح شده که به ترتیب از دوربین اصلی 64 و 108 مگاپیکسلی بهره می برند.

از دیگر شایعات مطرح شده می توانیم به احتمال معرفی یک گوشی دارای قابلیت سرعت شارژ 120 وات و مجهز به تراشه اسنپ دراگون 865 اشاره کنیم. با توجه به اینکه شرکت های اوپو، ویوو و ریلمی به تازگی فناوری شارژ 120 وات و سریع تر معرفی نموده اند، پس شیائومی هم به احتمال زیاد به زودی فناوری شارژ پرسرعت خود را معرفی خواهد نمود.

در رابطه با مدل جدید می 10 هم احتمالا با نام می 10 پرو پلاس معرفی خواهد شد ولی در این زمینه خبر موثقی منتشر نشده است. در هر صورت احتمالا تا زمان برگزاری این مراسم، اطلاعات بیشتری در خصوص این گجت ها فاش می گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4835

به "شیائومی در تاریخ 21 مرداد احتمالا از چند گوشی جدید رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی در تاریخ 21 مرداد احتمالا از چند گوشی جدید رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید