عکس ، اولین نسخه ماشین شگفت انگیز مک لارن در اختیار بحرین !

به گزارش یومی بلاگ، اولین تحویل منطقه ای جدیدترین ابرخودروی هیبریدی با عملکرد بالا در خاورمیانه و آفریقا شروع شد.

عکس ، اولین نسخه ماشین شگفت انگیز مک لارن در اختیار بحرین !

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مک لارن تقاضای قوی در منطقه دارد و بحرین یک بازار استراتژیک برای این برند است و نسل بعدی سوپراسپرت در سال 2023 حدود 50 درصد از فروش منطقه ای این برند را به خود اختصاص خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

زمان سرکش شده است | ثانیه کبیسه چیست؟

پشت رفتار عجیب پنگوئن های نیوزلند چه رازی نهفته است؟

یک تجربه مهیج پیست که در پیست بین المللی بحرین برگزار گردید تا به مشتریان و اعضای رسانه مک لارن اجازه دهد مک لارن آرتورا را تجربه نمایند.

مک لارن، خالق بریتانیایی سوپراسپرت های لوکس و با کارایی بالا، از آغاز تحویل منطقه ای ابرخودروی هیبریدی با کارایی بالا، مک لارن آرتورا، در منطقه خاورمیانه و آفریقا اطلاع داد. این ابرخودروی نسل بعدی که بر اساس معماری خودروهای تازه ساخته شده است، قرار است رشد آینده این شرکت را به همراه داشته باشد و انتظار می رود که در سال 2023 حدود 50 درصد از فروش منطقه ای این برند را به خود اختصاص دهد.

جشن آغاز تحویل مک لارن آرتورا، یک رویداد هیجان انگیز پیست رانندگی برای مشتریان و علاقه مندان مک لارن، و بعلاوه رسانه های کلیدی خودرو و فناوری، در پیست بین المللی بحرین برگزار گردید و فرصتی را برای مهمانان VIP فراهم کرد تا درایو را آزمایش نمایند.

هواداران این برند از آغاز تحویل منطقه ای مک لارن آرتورا کاملاً تازه هیجان زده اند، خودرویی که مک لارن را به سمت عصر تازه فناوری و عملکرد ابرخودروها راهنمایی می نماید. آرتورا با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان و علاقه مندان در منطقه خاورمیانه و آفریقا روبرو شده است.

مک لارن خالق ابرخودروهای لوکس و با کارایی بالا است؛ هر وسیله نقلیه ای در مرکز فراوری مک لارن در انگلستان به صورت دستی مونتاژ می گردد. این شرکت که در سال 2010 راه اندازی شد، اکنون بزرگترین بخش از گروه مک لارن است.

مجموعه محصولات این شرکت از مدل های GT، سوپراسپرت، موتور اسپورت و آلتیمیت به وسیله بیش از 100 خرده فروش در بیش از 40 بازار در سراسر دنیا خرده فروشی می گردد.

مک لارن پیشگامی است که به طور مداوم مرزها را جابجا می نماید. در سال 1981، شاسی سبک و قوی فیبر کربن مک لارن MP4/1 را وارد فرمول 1 کرد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آبان 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 11572

به "عکس ، اولین نسخه ماشین شگفت انگیز مک لارن در اختیار بحرین !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، اولین نسخه ماشین شگفت انگیز مک لارن در اختیار بحرین !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید